fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לקחת 2.5 מיליון שקלים מהתושבים ולהשקיע בכדורגל זו טעות"

יו"ר הפועל עפולה לשעבר, אלי מלול, מפרגן לקבוצה על העלייה לליגה הלאומית, אבל הוא לא היה מעביר תקציב מנופח על חשבון משלם המיסים. האם העלייה ללאומית מכסה על הכל?
הפועל עפולה
הפועל עפולה (צילום: חג'ג ראחל)
יו"ר הפועל עפולה לשעבר, אלי מלול
"לא מרגיש פספוס". מלול (צילום: יח"צ)

"לא מרגיש פספוס", כך מסביר יו"ר הפועל עפולה בעונה שעברה, אלי מלול, שעזב את הקבוצה ולא זכה להוביל אותה כיו"ר לליגה הלאומית. מלול מסביר: "בשנה האחרונה אני עובד הרבה מאחורי הקלעים של הקבוצה, התשתית היא תשתית שאני בניתי, אני זה שהביא את המאמן ירון הוכנבויים, ואני מטפל בעניינים משפטיים הקשורים לקבוצה. אני שמח שהקבוצה עלתה, יחד עם זאת לא סוד שבליבי יש על ראש העיר".

אתה כועס עליו למרות העלייה?
"הלקוחות במשרד שלי בראש סדר העדיפויות. חשבתי שיהיה נכון שלא אנהל אך אשאר היו"ר. הפועל עפולה של אבי אלקבץ היא לטוב ולרע, אבל אני לא חושב שצריך לקחת 2.5 מיליון שקלים מהתושבים ולהשקיע אותם בקבוצת כדורגל".

אולי זה המתכון להצלחה?
"אני חושב שמי שאומר את זה עושה טעות גדולה. להפועל עפולה היה יו"ר קוראים לו אבי אלקבץ. להבדיל ממני, שהוצאתי כסף מכיסי, הוא לא הוציא מכספו הפרטי למען הקבוצה אלא מכספי הציבור. הוא קיבל החלטות והוא אחראי עליהן. האם העלייה ללאומית מכסה על הכל? לא יודע, הציבור ישפוט".

גם על המאמן העברת ביקורת
"אני לא אוהב אותו באופן אישי אבל אני מצדיע לו. הוא כופף את המערכת וקיבל מה שרצה כדי להציל את הקריירה שלו".

אומרים שאתה מעביר ביקורת משום שאינך לוקח חלק פעיל בקבוצה
"אם הייתי רוצה להיות היו"ר, הייתי עוד 100 שנה ואף אחד לא היה מונע זאת ממני. זו לא קבוצה פרטית של אף אחד".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות