fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון מוחץ: 0-5 להפועל עפולה על כפר כנא

מנכ"ל הפועל עפולה, תומר רחמים, עונה לאלה שהספידו את הקבוצה, בעקבות פתיחת העונה המהוססת. "העונה זה לא יקרה. הליגה תהיה צמודה עד הסוף"

הפועל עפולה אירחה ביום שישי את כפר כנא בבית. לרשות המאמן ירון הוכנבוים עמד סגל מלא, כולל הבלם גבע ברקאי שחזר מהרחקה. הניצחון המוחץ של הפועל עפולה על כפר כנא, הוכיח כי הספדי הקבוצה היו מוקדמים מידי.

פתיחה גרועה

לאור פתיחת העונה המגומגמת של הפועל עפולה, גם בקבוצת המיליונרים של אבי אלקבץ הבינו השבוע שהמשימה הולכת להיות קשה ביותר, ומי שציפה שהגלאקטיקוס שבנה ירון הוכנבוים ידרוס את הליגה, כנראה לא ידע על מה הוא מדבר. "מי שירוץ זה הגלבוע, שעשו רכש בתקציב לא פחות משלנו", אומר מנכ"ל הפועל עפולה, תומר רחמים, "וכן עירוני טבריה, הפועל הרצליה והפועל מגדל העמק, שלא עשו רכש טוב כדי לסיים באמצע הטבלה".

על פי רחמים, "היה ברור לנו עוד לפני העונה שכל קבוצה שתבוא לעפולה תשחק סגור, אבל אני חושב שיש לנו קבוצה מספיק טובה כדי להתגבר על הבעיות. בעונה שעברה הייתה קבוצה אחת שברחה לליגה. העונה זה לא יקרה. הליגה תהיה צמודה עד הסוף".

רחמים אומר כי אינו מאוכזב מפתיחת העונה של קבוצתו. "כל אחד מצפה לפתוח עונה עם ניצחונות, אבל אני חושב שאחרי שלושה משחקים אסור להתחיל עם הסיכומים. גם לגלבוע שעשו רכש כמו שלנו יש אותו המאזן. זה רק פתיחת העונה, הקבוצה עוד תתחבר, אני מאמין שיהיה בסדר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות