fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מספר 3 בליכוד למועצת העיר: איש העסקים ארז שדו

מנהל קומפלקס האירועים 'בראשית- פאר', נענה להצעתו של שלמה מליחי להצטרף לרשימת הליכוד מתוך רצון לתרום לעיר עפולה בה גדל והתחנך
ארז שדו ושלמה מליחי (צילום: עצמי)
ארז שדו ושלמה מליחי (צילום: עצמי)

איש העסקים ארז שדו, יהיה מספר שלוש ברשימת הליכוד למועצת העיר עפולה ויצטרף לנבחרת החדשה של תנועת הליכוד בראשותו של שלמה מליחי.

שדו, בן 40, נשוי ואב לשלושה, יליד עפולה גדל והתחנך בה כל חייו, הינו דמות מוכרת מאד בציבור העפולאי, חבר מועצת סניף הליכוד ומנהל קומפלקס האירועים 'בראשית- פאר', אולמות האירועים המפוארים של עפולה, אותם הצליח להציב, ביחד עם בני משפחתו ברשימת האולמות המובילים בישראל. שדו נענה להצעתו של מליחי להצטרף לרשימת הליכוד מתוך רצון לתרום לעיר בה גדל והתחנך.

ארז שדו: "אני שמח להצטרף לנבחרת המנצחת של הליכוד בראשותו של שלמה מליחי. המטרה העליונה בכניסתי לפוליטיקה היא קודם כל החינוך לילדים של עפולה. המטרה היא לחזק את בתי הספר ואת הילדים. פחות מעניין אותי הציונים, יותר מעניין הערכים ועם מטען אישי יצאו התלמידים מבתי הספר. תנועת הליכוד חשובה לי ואני מתכוון להזרים לתוכה דם חדש וצעיר ולמלא את השורות בצעירים רבים שרוצים להצטרף לליכוד ולחדש את מוסדותיו".

ארז שדו ושלמה מליחי (צילום: עצמי)
ארז שדו ושלמה מליחי (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות