fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יפה אקסטרה לארג'

טל פנקס מעפולה (1.79 מ', 110 ק"ג), השתתפה השבוע בתחרות מלכת היופי השמנה, וביקשה להוכיח בעיקר לעצמה ש"המטרה הייתה פשוט לקבל ולאהוב את עצמי כמו שאני"
טל פנקס (צילום: נאווה טלפיר)
טל פנקס (צילום: נאווה טלפיר)
טל פנקס (צילום: נאווה טלפיר)
טל פנקס (צילום: נאווה טלפיר)

טל פנקס (23) מעפולה, השתתפה השבוע בתחרות 'מלכת היופי השמנה', והוכיחה כמה דברים, בעיקר לעצמה. "התחרות לא הייתה המטרה, אלא רק עוד שלב בדרך. המטרה היא לקבל את עצמי. אני מודעת לזה שאני לא רזה ואני רוצה לקבל את עצמי כמו שאני", אומרת הצעירה שהשילה 16 ק"ג ממשקלה.

טל נולדה בעפולה ומתגוררת בה עד היום. היא בוגרת תיכון אורט. היא גבוהה (1.79 מ'), מלאה (110 ק"ג), צועדת על עקב דקיק (12 ס"מ). "האקס שלי היה גבוה מאוד, 2.05 מ', וואו, הרגשתי נפלא", אמרה טל, שהייתה אחת מ- 14 היפות שניסו לקטוף את תואר מלכת היופי השמנה 2013. היא לא העפילה לשלב הבא, אולם תזכור את התחרות כחוויה ענקית.

מדובר בתחרות יופי לכל דבר, רק במידות גדולות וללא תצוגת ביקיני. לטל לא היה פשוט להחליט שהיא הולכת לתחרות. מצד אחד זה הרגיש כמו ויתור או הסכמה לכך שהיא מלאה, ומצד שני יש לה פחד מקהל. "מביך אותי כשמסתכלים עליי ברחוב, אני מרגישה עקצוצים בכל הגוף ובתחרות צפו בי 600 איש. חששתי מה יקרה אם אני אפול,  זה הדבר שהכי חששתי ממנו".

הסיפור המלא יתפרסם מחר (4.10) בעיתון "ידיעות הגליל"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות