fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה נגד איגוד השופטים

שיגרו מכתב חריף בו טענו כי הם מקופחים מתחילת העונה. מבקשים לפני הפלייאוף שיגור שופטים בכירים למשחקים
שער ניצחון יקר. גיזי דורבור (צילום חגאג רחאל)
שער ניצחון יקר. גיזי דורבור (צילום חגאג רחאל)
תומר רחמים
הפתעה. תומר רחמים (צילום: כפיר בזק)

מנכ"ל קבוצת הכדורגל הפועל עפולה מהליגה הלאומית, תטמר רחמים, שיגר היום (ראשון) מכתב חריף לאיגוד השופטים, בו מחה על קיפוח מתמשך לאורך כל העונה.

"בשנים האחרונות הושקעו כספים רבים בענפי הספורט השונים בעפולה ובראשם קבוצת הכדורגל שהעפילה בסיום העונה החולפת לליגה הלאומית לאחר עשרות שנים של ניסיונות עקרים. עם זאת, אנו מבקשים להאיר את עיניכם למצב מתמשך ובלתי נסבל של קיפוח הקבוצה בהחלטות שופטים בחלק גדול ממשחקי הקבוצה מתחילת העונה. מצב שגורם להרגשת אי נוחות בלשון המעטה לאנשי הקבוצה ואוהדיה לכאורה התקבלה ההחלטה להוריד את הפועל עפולה ליגה", נטען.

במכתב מביא תומר רחמים שורה ארוכה של דוגמאות לקיפוח ומבקש: "רגע לפני משחקי הפליי-אוף הרגישים אנו מבקשים בכל לשון של בקשה לשלוח למשחקי הקבוצה אך ורק שופטים ותיקים ומנוסים המכירים את הליגה שינהלו את המשחקים בצורה הוגנת, ללא מורא וחשש. כמו כן מעתה ואילך נצלם את כל משחקי הקבוצה במצלמות וידאו ובכל החלטה שגויה (בתקווה שלא תהיינה כאלה) נפיץ את הצילומים הן להתאחדות לכדורגל והן לכלי התקשורת השונים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות