fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: מה שהיה, כבר לא יהיה

בהפועל עפולה ביקשו לקבוע פגישה עם ראש העירייה, וזכו לפגוש רק את סגנו. ההנהלה: "המועדון הוא מועדון איתן וחזק"
קפטן עפולה גוני טננבאום וקפטן שחטאר מקזחסטאן, השבוע במשחק האימון (צילום: דוברות הפועל עפולה)
קפטן עפולה גוני טננבאום וקפטן שחטאר מקזחסטאן, השבוע במשחק האימון (צילום: דוברות הפועל עפולה)

אם רצו בהפועל עפולה עוד הוכחה לכך שהשלטון התחלף ומה שהיה טוב בעבר כבר לא יהיה בעתיד, הרי שהם קיבלו אותה השבוע.

מנכ"ל הקבוצה תומר רחמים, ניסה לקבוע פגישה עם ראש העירייה החדש בעיר, יצחק מירון, ובמקום קיבל פגישה עם סגן ראש העירייה, מומו לוי, לכאורה כדי לשגר לאנשי הקבוצה מסר, שהם לא בעדיפות עליונה, כפי שהיה בעבר הלא רחוק. גורם בהנהלה תירץ את הפיחות במעמד הקבוצה בכך ש"מירון הוא לא איש כדורגל, ובאופן טבעי נותן לאחרים לעסוק בענייני הקבוצה".

הפגישה עם מומו לוי התקיימה ביום שני השבוע ומטעם ההנהלה הגיע המנכ"ל רחמים. מי שנכח בישיבה היה דני אסולין, שעתיד להיות האיש החזק בכדורגל העפולאי מאחורי הקלעים. המסר בפגישה היה: "אין לכם ממה לחשוש, אין כוונה לפגוע בקבוצה". אלא שבהנהלה לא ממהרים לקנות את ההבטחות ואומרים, כי ימים יגידו האם יהיה להבטחות כיסוי.

אותו אסולין הפתיע בשבוע שעבר כאשר הגיע באחד הבקרים לסיור לא מתוכנן במגרש העירוני. אסולין סיכם: "הייתה פגישה טובה".

חוסר הודאות בהנהלת הפועל עפולה נמשך, וזה לא חדש. חברי ההנהלה חוששים לעתידם בקבוצה, עם בחירו של יצחק מירון לראשות העירייה. "נוצר מצב שכל אחד מנסה לקדם את עצמו ואת מעמדו אצל מקורבי יצחק מירון, והכל כדי לשרוד", אומר גורם בכיר במחנה מירון.

במסגרת המאמצים למצוא אדם אמיד שייקח את הקבוצה תחת חסותו, הועלה שמו של רביב ספיר, אביו של הבלם, גל ספיר, עד לפני מספר חודשים הבעלים של עירוני ראשון לציון. אלא שספיר הבהיר להם כי פרש מראשון לציון כדי להתמודד בבוא היום על ראשות ההתאחדות לכדורגל.

מהקבוצה נמסר בתגובה: "מועדון כדורגל הפועל עפולה הוא מועדון איתן וחזק. עומדים בפניו אתגרים מקצועיים חשובים מאוד בעתיד הקרוב ולענף הכדורגל בעיר בכלל בעתיד הרחוק יותר. לאחרונה נפוצו שמועות וספקולציות רבות סביב מצבה הפיננסי של הקבוצה, עתידם של חברי ההנהלה, עתידו של הצוות המקצועי ועתידם של שחקנים כאלה ואחרים בסגל הקבוצה. הנהלת הקבוצה מבקשת להבהיר שבשלב הזה ולכל הידוע לראשיה, אין כל שינוי בגודל התקציב, הרכב חברי ההנהלה או סגל השחקנים".

עוד נמסר מההנהלה: "חשוב לציין, כי כמידי שנה הגידו ראשון המועדון לוועדת התמיכות של עיריית עפולה את דרישת גובה הסיוע מטעם העירייה לקבוצה. אנו בטוחים כי דרישת הסיוע שהוגשה תאושר בהמשך על ידי ראש העירייה החדש יצחק מירון, שהצהיר כי ימשיך לתמוך בספורט ולקדמו, והמועדון יקבל את התקציב הנדרש להמשך קיומו".

קפטן עפולה גוני טננבאום וקפטן שחטאר מקזחסטאן, השבוע במשחק האימון (צילום: דוברות הפועל עפולה)
קפטן עפולה גוני טננבאום וקפטן שחטאר מקזחסטאן, השבוע במשחק האימון (צילום: דוברות הפועל עפולה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות