fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: השוער מאיר כהן התאמן עם בנו

שחקן קבוצת הנוער אביב כהן, הוקפץ להתאמן בקבוצה הבוגרת, שם פגש את השוער הכי וותיק בארץ, שהוא במקרה גם אביו. מאיר: "התרגשות עצומה". אביב: "כיף גדול"
אביב ומאיר כהן (צילום עצמי)
אביב ומאיר כהן (צילום עצמי)
אביב ומאיר כהן  (צילום עצמי)
אביב ומאיר כהן (צילום עצמי)

בגיל 42 זכה שוער הפועל עפולה, מאיר כהן לעדנה. ביום רביעי התאמן לצדו שחקן קבוצת הנוער, אביב כהן, שהוא גם… בנו. במסגרת המדיניות לקרב בין הקבוצה הבוגרת לקבוצת הנוער, הוחלט שבכל אימון של הבוגרים ישתתפו שחקנים מקבוצת הנוער. השבוע היה זה בנו של השוער הוותיק שהתאמן עם הבוגרים. אביב כהן משחק מתחת לחלוץ, זו עונתו הראשונה בקבוצת הנוער, בעונה שעברה שיחק בנערים א׳ תחת הדרכת יאיר סילקו.

מאיר כהן: ״לא כל אחד זוכה לזה, זו התרגשות עצומה, עבורי זה דבר גדול, יותר מלזכות באליפות או בגביע, נכון שזה רק אימון אחד, נכון שזה לא קבוע, אבל כמה שחקנים יכולים להגיד שהתאמנו עם הבן שלהם? עכשיו אני יכול לפרוש בשקט״..

השוער הוותיק אומר שכלל לא היה מעורב ואפילו לא ידע על ההחלטה. ״הבן שלי בא ואמר לי שביום רביעי הוא מתאמן עם הבוגרים. הרגשתי גאווה גדולה כשהוא סיפר לי״.

ואיך מסכם אביב כהן את החוויה?
״כיף גדול. עד עכשיו ראיתי את אבא שלי מהיציע, עכשיו גם התאמנתי אתו״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות