fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היחצנית שהצילה את החתונה

דקות אחרי החופה, החתן נפצע ופרק את כתפו. אשת שירות הלקוחות של קומפלקס האירועים "אצולת העמק", תפסה פיקוד ולאחר כחצי שעה במהלכה פונה לבית החולים, חזר בריא ושלם היישר לריקוד הסלואו עם אשתו הטרייה
החתן ושיר בחדר המיון (צילום: עצמי)
החתן ושיר בחדר המיון (צילום: עצמי)
החתן ושיר בחדר המיון (צילום: עצמי)
החתן ושיר בחדר המיון (צילום: עצמי)

הכל היה מוכן לקראת האירוע הגדול. צוות הטבחים והמלצרים של קומפלקס האירועים "אצולת העמק-אוורסט" בעפולה היו דרוכים, בני המשפחה הנרגשים ומאות האורחים כבר תפסו מקומות אחרונים והחופה של סהר סנדרוסי מבית שאן ונופר אפרימה מחיפה יצאה לדרך. הזוג הצעיר נשבעו אמונים והחליפו טבעות ומיד קפצו יחד עם המשפחה והחברים לרחבה והחלו במסיבת הריקודים.

דקות ספורות בלבד לאחר מכן חטף החתן מכה חזקה בזרועו והובהל לחדר צדדי הסמוך למטבח של הקומפלקס, שם ביקש להירגע. אורח שנכח באירוע, חובש בהכשרתו, קבע מיד שסהר פרק את הכתף והבהיר לחתן הטרי שעליו לראות רופא בהקדם.

כאן נכנסה לתמונה אשת שירות הלקוחות של הקומפלקס, שיר אוחנונה, שתפסה מיד פיקוד על האירוע והזעיקה ניידת של מד"א שפינתה את החתן לבית חולים העמק. במקביל, יצרה אוחנונה קשר עם בית החולים ודאגה כי ימתינו להם אנשי צוות שיטפלו בחתן במהירות האפשרית כדי להשיבו לחתונתו.

מיד עם הגיעם לחדר מיון נלקח החתן לבדיקה וצילום, קיבל זריקת הרדמה, שלאחריה הוחזרה כתף למקומה. "למרות לחץ הזמן, צוות בית החולים טיפל בסהר בצורה מקצועית ושחררו אותנו במהירות האפשרית", סיפרה אוחנונה.

בינתיים המשיכה מסיבת הריקודים ללא החתן כאשר הכלה וחלק מהאורחים תוהים לאן נעלם החתן הטרי. מנהל האירועים, גיא שרבק, הרגיע את הכלה המודאגת בטענה שמכנסיו התלכלכו ומיד ישוב לחתונה. אחרי כ-45 דקות שב החתן לאולם בריא ושלם היישר לזרועות אשתו לריקוד הסלואו המסורתי.

מנכ"ל הקומפלקס, מוסא זדה, שיבח את העובדת שלו ואמר: "שיר הפתיעה את כולנו, מיד לקחה פיקוד על האירוע, ליוותה את החתן לטיפול והחזירה אותו בריא ושלם כדי שימשיך במסיבה עם אשתו, משפחתו וחבריו הקרובים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות