fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוצתו שלטים של הליכוד בעפולה

יו"ר הליכוד שלמה מליחי התלונן במשטרה. מליחי: "הנחיתי את הפעילים לא להתייחס ולא להגיב. קראתי ואמשיך לקרוא לאהבת חינם בין כל המתמודדים ובין כל תושבי עפולה"
שלט בחירות שהוצת (צילום: עצמי)
שלט בחירות שהוצת (צילום: עצמי)

שלטי בחירות של תנועת הליכוד בעפולה בראשות שלמה מליחי, הוצתו הלילה ברחבי העיר. מליחי הגיש הלילה תלונה במשטרת עפולה וקרא לפעיליו לא להגיב ולא להתלהם.

מליחי ואנשי הליכוד הגישו את התלונה במשטרה מחשש להחמרה במעשים נגדם ככל שמערכת הבחירות תתקרב למועדה. עד עתה נתלו ברחבי עפולה עשרות שלטים של תנועת הליכוד תוך שבועיים בלבד ותושבים רבים מבקשים ממליחי שלטים נוספים על מנת לתלות אותם.

"חזרנו לימים אפלים בהם מציתים שלטי בחירות של הליכוד. ברור שלמישהו מפריע התחזקותה של תנועת הליכוד בעפולה והתנופה בה אנו נמצאים" אמר מליחי לאחר ההצתה וקרא להרגעת הרוחות "הנחיתי את הפעילים שלי חלילה לא להתייחס ולא להגיב. אני קראתי ואמשיך לקרוא לאהבת חינם בין כל המתמודדים ובין כל תושבי עפולה. אין זאת דרכנו להגיב לאירועים אלימים כאלה. התשובה של הליכדוניקים ושל תושבי עפולה צריכה להיות ב-22 באוקטובר בקלפי ואני מאחל חג שמח לכולם, גם למי שהצית את השלטים וסומך על המשטרה שתעשה את עבודתה".

שלט בחירות שהוצת (צילום: עצמי)
שלט בחירות שהוצת (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות