fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבימבולנס הראשון של מד"א נחנך בעפולה

טקס חנוכת הבימבולנס הראשון של מדא בעפולה (צילום דוברות מדא)

בטקס שהתקיים בתחנת מד"א בעפולה, נחנך הבימבולנס הראשון של מד"א שיפעל בעיר. הטקס התקיים בנוכחות ראש העירייה יצחק מירון, נציג משטרת ישראל, הנהלת מרחב גלבוע במד"א ועובדי ומתנדבי המרחב.

ייעודו של הרכב החשמלי "בימבולנס", הוא לקצר את זמן ההגעה שקיים לאמבולנס ולניידת לטיפול נמרץ ולהעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי ללא עיכובים של דרכים עמוסות או פקקים. זהו חיזוק נוסף ומשופר למערך התגובה המידית של מד"א המפעיל כ- 600 האופנועים, אופניים חשמליים ואלפי כונני תגובה מיידית ונאמני החיים הפזורים ברחבי הארץ, הכל כדי לקצר את זמני ההגעה למטופל.

טקס חנוכת הבימבולנס הראשון של מדא בעפולה (צילום דוברות מדא)
טקס חנוכת הבימבולנס הראשון של מדא בעפולה (צילום דוברות מדא)

ראש עיריית עפולה יצחק מירון: "בביקורנו בסניף מד"א בעפולה, לאחר שהוצגו לנו החידושים הטכנולוגים המתקדמים ביותר שבשימוש מד"א,  התרשמנו שמדובר בארגון יעיל המיישר קו עם הקידמה, ויש לו את הכלים המתאימים והמתקדמים להצלת חיי אדם ולהגשת סיוע רפואי הולם בזמן אמת. אפשר בהחלט לומר שלתושבי העיר עפולה יש על מי לסמוך."

מנהל מרחב גלבוע במד"א, יוסי פחימה: "בהמשך למאמצים שנעשים בכל הארץ לקיצור זמני התגובה לפצועים וחולים, רכב הבימבולנס הוא עוד נדבך חשוב בדרך. אנחנו פועלים במרץ כדי להקטין את זמני התגובה ובהמשך יכנסו אופנועים ורוכבים נוספים ואופניים למתנדבי הנוער. אני מודה לראש העיר על שיתוף הפעולה הפורה והלא מובן מאליו שמסייע למד"א בכל הנדרש"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות