fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דני מלול נבחר ליושב ראש אוהדי הפועל עפולה

יש לו תכניות בשפע, אבל על חילול השבת הוא לא מוכן לשמוע
דני מלול
יחזיק אצבעות מהבית. דני מלול (צילום עצמי)
דני מלול
(דני מלול (צילום: עצמי

יו"ר חוג האוהדים הנבחר של הפועל עפולה, דני מלול, מתכנן מהפכה של ממש בכל הקשור לעידוד הקבוצה בעונה הקרובה, בה תשחק לראשונה בתולדותיה בליגה הלאומית. מלול, נשוי ואב לשלושה ילדים, עובד כמנהל אזור הצפון בחברת ש. נל, הגיע לעיר לפני 20 שנה מרמלה, בעקבות נישואיו לתושבת עפולה.

בצעירותו, שיחק בקבוצת הנוער ומעט בבוגרים של בית"ר רמלה. בימי מכבי עפולה הוא היה בהנהלה תחת דני אסולין. למלול יש תכנית להקים את ארגון אוהדים למען אוהדים, שיכלול את כל האוהדים בארץ. "ניתן כרטיסים למי שזקוק, נסייע לאנשים חולים, ניתן להם שי לחג, נהיה מעורבים בקהילה, בחנוכה אחלק לאוהדים האורחים סופגניות, אארגן לאוהדים שלנו חולצות, צעיפים וכובעים", הוא אומר.

אתה שומר שבת. איך תסתדר?
"בליגה א' עזבתי את המשחקים בדקה  70- 80 כדי לא לחלל שבת. בלאומית, אם יצא לנו לשחק בירושלים, קטמון או אשקלון ביום שישי, אסגור בית מלון ונעשה שם את השבת".

בסך הכל שני אוהדים התמודדו על תפקיד היו"ר
"היו הרבה שהביעו התעניינות, דיברנו, כל אחד אמר את האני מאמין שלו, הם השתכנעו מהדברים שלי והחליטו לתמוך בי, כך שהתמודדו רק שניים, אני ומיקי בר, בחור נחמד שעוזר לי המון".

כשמדברים על אוהדי עפולה אי אפשר שלא להזכיר את חונצ'ה
"אני אומר שכל אוהד הוא מבחינתי הכי שרוף והכי מפורסם בארץ. יש לי הרבה כבוד לחונצ'ה, הוא לא רצה להתמודד מסיבות אישיות, אנחנו כל הזמן בקשר והוא עוזר לנו המון".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות