fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשם האם

אילנית שמעון ברזילאי מאפרת חולות סרטן בית חולים העמק בעפולה, במסגרת פרויקט להנצחת אמה, שנפטרה מהמחלה הארורה. "הן מתרגשות, מעריכות, מקבלות אותי באהבה אמיתית"
אילנית שמעון ברזילאי
אילנית שמעון ברזילאי (צילום: עצמי)

פעם בשבוע היא עוזבת את כל עיסוקיה, מגיעה למחלקה האונקולוגית בבית חולים העמק בעפולה, ומאפרת בהתנדבות את החולות. בדרך זו, מנציחה אילנית שמעון ברזילאי מעפולה את אמא, עדנה ברזילאי ז"ל, שהלכה לעולמה בגיל 49, לאחר מאבק במחלת הסרטן. "עדנה ויופי", היא קוראת לפרויקט להנצחת אמה, ועכשיו היא מבקשת להרחיב אותו גם לבתי חולים אחרים.

"אמי היקרה הייתה אישה יפה ומטופחת מאוד, אני רוצה להמשיך את דרך היופי החיצוני והפנימי שלה ולכן החלטתי לצאת בפרויקט על שמה", היא אומרת ומסבירה: ״אני מאפרת נשים בזמן טיפול כימותרפי, בזמן הכי קשה להן אני שם בשביל ללטף ולהעניק להן אהבה ויופי, לעודד אותן שהחיים חזקים ויפים. זו הדרך להביע את הקושי היום יומי בלי אמי, אני בטוחה שאמי גאה בדרך בה בחרתי להנציח את שמה בנתינה ענקית לקהילה, כמו שהיא תמיד עשתה למענם".

אילנית שמעון ברזילאי היא אשה מטופחת ונאה, נשואה לאייל ואמא לאפיק, בן 22 ולעדן, 15, עובדת במרכז רפואי העמק כבר 27 שנים ומשמשת כיום כאחראית מוקד אחזקה. היא בעלת שני תארים, במדעי החברה והמדינה, שלא נחה על שמריה ולומדת כיום עיצוב פנים, לאחר שבעבר למדה איפור מקצועי, "לא כדי להתפרנס מזה, אלא כדי לתרום לקהילה", היא אומרת, "אני עושה זאת באהבה למען נשים שעוברות את התהליך הקשה והכואב הזה".

עברו לסיפור המלא ב"ידיעות הגליל"

אילנית שמעון ברזילאי
אילנית שמעון ברזילאי (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות