fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בטורניר של החיים, אתם השופטים והכדור בידיים שלכם"

כדורסלן העבר דורון שפר ביקר בישיבת אמי"ת בעפולה, שיחק עם השחקנים ונתן להם טיפ על החיים
דורון שפר והשחקנים (צילום: עצמי)
דורון שפר והשחקנים (צילום: עצמי)

לרגל גמר טורניר הכדורסל שנערך בישיבת אמי"ת יהודה בעפולה, הגיע לישיבה דורון שפר, שחקן העבר של מכבי תל אביב, לשפוט בגמר ולשוחח עם התלמידים.

בחודש האחרון ארגנו תלמידי הישיבה, מיוזמתם ועל חשבון הפסקות הצהריים שלהם, טורניר כדורסל בין הכיתות. לקראת גמר הטורניר הוזמן דורון שפר לשפוט במשחק.

שפר, שחזר בתשובה ואף החלים ממחלה קשה, שוחח עם התלמידים לפני המשחק. שפר סיפר את סיפורו האישי וחשף בפני התלמידים כיצד לקח אחריות על חייו – הפיזיים והרוחניים.

לאחר השיחה המרתקת התכנסו כל התלמידים באולם הספורט של הישיבה לחזות בגמר טורניר הכדורסל בין תלמידי י"א ו-י"ב. במהלך המשחק הניח שפר לתלמידים לכבוש את המגרש ושימש כשופט בלבד, ועם סיום המשחק העניק לתלמידי י"ב המנצחים – את גביע הניצחון.

הרב צחי בלאו, ראש ישיבת אמי"ת יהודה: "התלמידים היו מרותקים מיכולת השיפוט ומהקליעות המדויקות של דורון- לא רק על המגרש אלא גם בחיים. השיחה עם דורון העניקה לתלמידים -וגם לנו המורים- שיעור חשוב על עמידה מול אתגרים".

דורון שפר והשחקנים (צילום: עצמי)
דורון שפר והשחקנים (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות