fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 21 שנה של ניסיונות נולד בן בכור

סוזאן ועומר צוצחה מכפר קמא הביאו לאוויר העולם בן בכור לאחר עשרות שנים של ניסיונות והרבה אכזבות. "זה התינוק של כולנו, של הצוות של העמק ושל המשפחה שלנו", אמרה האם הטרייה בהתרגשות
הזוג צוצחה עם פרופ' משנה זהר נחום.
הזוג צוצחה עם פרופ' משנה זהר נחום (צילום: מירב מויאל, דוברות העמק)

21 שנים אחרי שנישאו, לאחר שורה ארוכה של אכזבות בניסיון להרות ולהביא לעולם ילדים, נולד בסופ"ש בן בכור לסוזאן ועומר צוצחה במרכז הרפואי העמק בעפולה. בני הזוג צוצחה, תושבי הישוב הצר'קסי כפר קמא, השוכן למרגלות הר התבור, נישאו כשמלאו לסוזאן 18 שנים ולשניהם היה ברור שיחלו בהקמת המשפחה, אולם כבר בהתחלה הם הבינו כי הדרך להורות תהיה רצופה במכשולים.

פרופ' משנה זהר נחום, מנהל היחידה להריון בסיכון בחטיבת נשים ויולדות במרכז רפואי העמק, "סוזאן ועומר פנו אלינו לאחר שנים רבות של ניסיונות והריונות שלא צלחו. כשסוזאן נכנסה להיריון היתה כאן התרגשות מאד גדולה אך נלוו לכך גם חששות משום שההיריון היה בסיכון גבוה והיה צורך להשגיח על האם ועל העובר במעקב צמוד מאוד. לאורך כל ההיריון היה צורך לאשפז אותה לעיתים קרובות במחלקת האם והעובר לטיפולים אך לשמחתנו הרבה, סוזאן צלחה את כל הקשיים והבעיות הרפואיות והבן הבכור נולד במועד בלידה טבעית".
"זה התינוק של כולנו, של הצוות של העמק ושל המשפחה שלנו", אמרה סוזאן בהתרגשות. "קרה לנו נס אחרי 21 שנים של ניסיונות בזכות האנשים יוצאי הדופן שנמצאים כאן, שנתנו את הלב והנשמה כדי שנצליח להיכנס להיריון, ולאחר מכן שמרו עליי לאורך כל ההיריון, ולמרות כל הקשיים שליוו את ההיריון, המלאכים האלה היו כאן כדי לשמור עליי ועל וואס הקטן שלנו".

הזוג צוצחה עם פרופ' משנה זהר נחום.
הזוג צוצחה עם פרופ' משנה זהר נחום (צילום: מירב מויאל, דוברות העמק)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות