fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אופק מלול חזר להפועל מגדל העמק

עזב את הפועל עפולה לאחר שלא שותף באף משחק במסגרת הליגה הלאומית
אופק מלול צילום:חגאג רחאל
אופק מלול צילום:חגאג רחאל

 

 

הקשר אופק מלול, ביקש השבוע  להשתחרר מהפועל עפולה וחזר לקבוצת נעוריו, הפועל מגדל העמק. "אופק הוא שחקן בית שלנו, כשביקש לעזוב לא עמדנו בדרכו כי רצינו שיתקדם, זה היה טבעי שאם לא יסתדר בעפולה, יחזור רק למגדל העמק", אומר היו"ר הנרי אפרגן.

הקשר, שכבש בעונה שעברה 12 שערים וסייע לקבוצה לעלות לפליאוף העליון, היה אחד המצטיינים במחנה האימונים של הפועל עפולה בדן קיסריה, אבל זה לא עשה יותר מדי רושם על המאמן, ניסן יחזקאל, שבנה סגל לא מאוזן עם יותר מדי שחקני קישור. במצב שנוצר לא זכה מלול המוכשר לקבל אפילו דקה אחת בליגה הלאומית והסתפק במשחקי גביע הטוטו. "אם היה יודע שזה מה שיקרה לא היה מגיע לעפולה", אומר מקורב לשחקן. במגדל העמק מאשימים: "בעפולה לא העריכו אותו מספיק, אפילו לא נתנו לו צ'אנס".

אופק מלול צילום:חגאג רחאל
אופק מלול צילום:חגאג רחאל

גורם בעפולה מודה: "הבקשה של אופק מלול להשתחרר גרמה להקלה אצל ניסן יחזקאל, שגם ככה לא מצליח לתמרן בין כל כך הרבה שחקני קישור שרוצים לשחק ובטוחים שמגיע להם יותר. במצב שנוצר, אופק לא היה זוכה לשחק וטוב עשה כשהחליט לעזוב".

מנכ"ל הפועל עפולה, תומר רחמים, אמר: "השחקן ביקש להשתחרר כי הוא רוצה לשחק, אנחנו מאחלים לו הצלחה, מדובר בשחקן עם המון פוטנציאל שהיה צריך רק סבלנות. אני יודע שניסן החזיק ממנו ואמר שעם קצת סבלנות הוא עוד ישחק והרבה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות