fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: הליכוד תומך בראש העיר יצחק מירון

ראשי הסניף בעפולה סיכמו על תמיכה בראש העיר יצחק מירון בבחירות 2018. הצדדים סיכמו על שמירת הסטטוס קוו בעיר
ראשי הליכוד בעפוולה עם ראש העיר מירון (צילום עצמי)
ראשי הליכוד בעפוולה עם ראש העיר מירון (צילום עצמי)

ראשי סניף הליכוד בעפולה, כפיר סרוסי ועו"ד מוטי אלוש, סיכמו עם ראש העיר יצחק מירון על תמיכה בו במרוץ לראשות העיר בבחירות 2018. הצדדים סיכמו על שמירת הסטטוס-קוו בעיר.

ראשי הליכוד בעפוולה עם ראש העיר מירון (צילום עצמי)
ראשי הליכוד בעפוולה עם ראש העיר מירון (צילום עצמי)

הצטרפות הליכוד למירון מרחיבה את מעגל התומכים של ראש העיר, שנהנה כעת מתמיכה מוצהרת של תנועת "גשר" בראשות צורי כהן והרב גולד, "יחד" בראשות מיכאל ברקן, "למען עפולה" בראשות יהודה אלמקייס, וכן הודעותיהם של אנשי הציבור דוד סויסה ויוסי לוי.

ראש העיר מירון רואה חשיבות רבה באיחוד כמה שיותר גורמים בעיר, מכל קצוות הקשת הפוליטית. החיבור עם הליכוד טבעי ומתמשך, ומירון רואה חשיבות בשיתוף הפעולה המתמשך והפורה עם נציגי מפלגת השלטון, שכבר הוכח בעבר וסייע רבות לעיר.

במסגרת ההסכם הצהירו שני השותפים על מחויבותם המשותפת להמשיך ולשמור בכל דרך אפשרית על צביונה היהודי של עפולה ועל אורח החיים השורר בה.

יצחק מירון: "שמחתי על החלטת סניף הליכוד בעפולה ומועמדיה למועצת העיר, כפיר סרוסי ומוטי אלוש, לתמוך בי לראשות העיר. אני רואה בכך את המשך שיתוף הפעולה ביננו גם בקדנציה הבאה. אני מודה להם על האמון".

כפיר סרוסי הודה לראש העיר על האמון ועל השותפות: "אני שמח שהייתה הבנה והסכמה בינינו בנושא השמירה על צביון העיר ועל הסטטוס קוו בענייני הדת, שאותם אנחנו רואים עין בעין ועל האפשרות שתינתן לי במסגרת פעילותי כחבר מועצה לתרום לעיר ולרווחתה מתחום עיסוקי המקצועי וניסיוני הכלכלי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות