fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירית שחר מתמודדת למועצה, תומכת ברונן פלוט לראשות העיר

"יש לי כמה אופציות, אבל אני מעדיפה להתמודד ברשימה של רונן", אומרת חברת המועצה, שבבחירות האחרונות הייתה במקום ה- 4 בסיעת עורי עיר של ראש העיר הקודם, שמעון גפסו, ונכנסה למועצה אחרי פרישתו,
עירית שחר (צילום עצמי)
עירית שחר (צילום באדיבות עירית שחר)

"יש חשיבות רבה שנשים ייקחו חלק בפעילות הפוליטית בעיר וישמיעו את קולן. כחברה בתנועת הליכוד מעל 30 שנה אני קוראת לנשים להעז בפוליטיקה, כי זה המקום שבו אנו יכולות להשפיע על גורל חיינו וחיי ילדינו. ברוח דברים אלו, אין ספק שארצה להמשיך גם לקדנציה הבאה במועצה ועומדות לרשותי מספר אפשרויות", אומרת חברת מועצת העיר נצרת עילית, עירית שחר, שמצהירה רשמית על כוונתה להתמודד בבחירות הבאות למועצת העיר. "יש לי כמה אופציות, אבל אני מעדיפה להתמודד ברשימה של רונן", היא אומרת.

עירית שחר (צילום עצמי)
עירית שחר (צילום עצמי)

שחר, שבבחירות האחרונות הייתה במקום ה- 4 בסיעת עורי עיר של ראש העיר הקודם, שמעון גפסו, ונכנסה למועצה אחרי פרישתו, סוגרת שנה חמישית בתפקיד יו"ר מועצת הנשים העירונית ופותחת שנה חדשה עמוסה בתכניות, שימלאו את תפקידיה הציבוריים ומאתגרת ברמה האישית.

עירית שחר היא אשת עסקים מצליחה שלא עושה רק לביתה אלא גם לעירה. באמתחתה שורה של תפקידים ציבוריים אותם היא מבצעת בהתנדבות מלאה. "אני לא טיפוס שיכול לשבת בחיבוק ידיים אכפת לי מהעיר ואני מחוברת לתושבים ונהנית לעשות דברים טובים ביחד איתם", היא אומרת.

"בחירתו של רונן פלוט לתפקיד ראש העירייה היא נקודת מפנה לעיר", אומרת שחר "עם כניסתו לתפקיד הוא גרם לאנשים לזקוף ראש בגאווה, והביא לפריחתה המחודשת בפרויקטים רבים אשר מתבצעים כרגע בעיר. בתקופה קצרה הצליח רונן להביא לעיר את כל מקבלי ההחלטות בממשלה וכל בקשותיו נענות בחיוב. לכן בבואי לשקול את צעדי לקדנציה הבאה אתייעץ עם ראש העיר רונן פלוט, שתמיכתי בו מובטחת, ואקבל את החלטתי האישית בהתאם" .

עירית שחר מוכרת בנצרת עילית כמנהלת של אחד העסקים המצליחים בעיר, חברת מוקד 007, יחד עם בעלה אייל. "כבעלת עסק בנצרת עילית, המעסיקה נשים רבות אני מאמינה בניהול שמבזר סמכויות ומאפשר לכל אחד ואחת להביע עמדה ולקבל החלטה לאחר דיון משותף, להיות יצירתי ולהשמיע רעיונות. זה בדיוק כמו במועצת נשים רק במובן העסקי", היא אומרת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות