fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נצרת עילית הוציאה צווי סגירה ל- 10 בתי עסק שפעלו ללא היתר ובניגוד לחוק

ראש העיר רונן פלוט חתם על הצווים חרף לחצים פוליטיים הנעוצים בסמיכות לתקופת בחירות
עיריית נצרת עילית
בניין עיריית נצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

"אני רוצה עיר מסודרת שהעסקים בה מתנהלים כחוק", הסביר ראש העיר רונן פלוט את צווי הסגירה, שהוציאה העירייה כנגד מספר רב של עסקים הפועלים בעיר ללא היתר כחוק.

עיריית נצרת עילית
בניין עיריית נצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

מדובר בעסקים אשר במשך שנים רבות לא הסדירו את תנאי רישיון העסק שבבעלותם, חלקם בנו תוספות ללא היתרי בנייה תוך חריגות מייעוד השטח בו הם פועלים.  גורם בכיר בעירייה סיפר כי  כלפי ראש העיר רונן פלוט הופעלו  לחצים כבדים שלא לחתום על צווי הסגירה אלא לתת לבעלי העסקים ארכה נוספת להסדרת הרישיונות. "אין ראש עיר שסוגר עסק בתקופת בחירות, זה בניגוד  לכללי הפוליטיקה הבלתי כתובים", אמר הגורם והוסיף כי ראש העיר פלוט סירב בתוקף לעצות הפוליטיות מצד מקורביו והצהיר כי בכוונתו להמשיך ולנקוט בצעדים מחמירים כלפי מפרי חוק. "העיר נצרת עילית איננה  שטח הפקר, העירייה תנקוט במלוא חומרת הדין כלפי עסקים שלא יסדירו היתר כחוק ובעניין זה לא יהיו יוצאים מן הכלל. אנחנו לא רוצים להעניש אף אחד אלא להיפך לאפשר ניהול עסק כדין שיבטיח את שלום הציבור, שמבקר בו וגם את בעליו. כל בעל עסק שיציג את האישורים הנדרשים יקבל את הרישיון באופן מידי וללא דיחוי", אמר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות