fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עזרו לנו להציל את הבית"

מטה המאבק נגד הקמת שדה התעופה יוצא בקמפיין למימון המונים
מטה המאבק מעלה הילוך (צילום מטה המאבק)
מטה המאבק מעלה הילוך (צילום מטה המאבק)

מטה המאבק למניעת הקמת שדה תעופה בעמק יזרעאל הקים אתר לגיוס מימון המונים, זאת לאור ההחלטה השנויה במחלוקת אשר התקבלה לאחרונה ע"י ממשלת ישראל ובה הוחלט להקים שדה תעופה בינלאומי חדש בעמק.

מטה המאבק מעלה הילוך (צילום מטה המאבק)
מטה המאבק מעלה הילוך (צילום מטה המאבק)

מאבק זה משותף לתושבי העמק, וכן ל- 22 רשויות בנגב (בשיתוף עיריית באר שבע) ובמטה מסבירים כי מדובר במלחמה של ממש אשר לה שותפים חלקים רבים מן מהציבור אשר מעוניינים להציל את אזור העמק מהחלטה קטסטרופלית אשר תשפיע ללא הכר ותגרום לנזק סביבתי ובריאותי לאחד האזורים היפים ביותר במדינת ישראל. על כן, הוקם מטה אשר מטרתו היא אחת ויחידה: לצאת למאבק להצלת הבית.  ניצחון הירוק על השחור הגדול במידה ואכן יוקם שדה תעופה אשר יהיה אסון לכל התושבים והאזור.

מאחר וברור לתושבים כי צריכה להיות אלטרנטיבה, מוצע מתווה בו יוקם השדה הבינלאומי בנבטים, החלטה טבעית ונכונה לאור העובדה שהשדה בנבטים כבר סלול ומאושר בתמ"א 15 כשדה תעופה בינלאומי אזרחי, וכי הקמת שדה תעופה בנבטים מממשת הלכה למעשה את חזון בן גוריון, ותואמת את צורכי המדינה ליישוב ופיזור אוכלוסייתה הגדלה, לפיתוח התשתיות ברחבי הארץ, להתאמת התעסוקה לתושבים, לחלוקה נכונה של העומס התעבורתי, לשמירה על עתודות הקרקע החקלאיות ולשימור ערכי טבע ונוף שאין להם תחליף.

לאור המורכבות האדירה של ניהול המאבק והתנעת התהליכים השונים הקשורים בו אשר איננו פשוט כלל וכלל ומערב זירות רבות כמו הזירה הציבורית משפטית, פוליטית וכל זאת לטובת המאבק על ניצחון האור על החושך הגדול  – יוצאים במטה המאבק במימון קמפיין המונים – ראשי המאבק קוראים לציבור הרחב להתגייס ולתרום כסף כדי להציל את הבית ולמנוע את הרס הירוק. לטובת כך, יש צורך דחוף בתרומות לטובת המשך הפעילות הכוללת בין היתר מימון ייצוג משפטי ועתירות לבג"צ, חוות דעת בלתי תלויות, פרסום, אירועים ומחאות.

לתרומות – https://www.mimoona.co.il/Projects/4656

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות