fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה"

רגע לפני המימונה, קיבצנו שבע נשים משפיעות באזורנו, לשיחה על קריירה, הורות, משפחה ובעיקר להבין איך הן מצליחות, בעולם שמנוהל על ידי גברים
ענבל אפללו ששי
ענבל אפללו ששי

ענבל אפללו ששי, עו"ד ובעלת משרד עורכי דין – ענבל ששי ושות' בעפולה

ענבל אפללו ששי
ענבל אפללו ששי

-מה הדבר שהכי מעצים אותך כאישה?

"בראש ובראשונה הפכתי בשנה האחרונה לאימא, לאריאל הנסיך שגורם לי אושר עצום כל פעם מחדש. מבחינה מקצועית, אני אוהבת את עבודתי כעו"ד אהבת-נפש ואני מרגישה סיפוק גדול. עבורי לא מדובר בעבודה בלבד- זוהי מלאכתי ואומנותי. פתחתי משרד עו"ד עצמאי בעפולה. המשרד, ברוך ה', צמח במהירות והגיע להישגים נכבדים בתחומים שונים וזאת לאור עבודת הצוות הקשה והמקצועית של עובדי המשרד. אין ספק שהגשמה אישית זה דבר מעצים".

-איך את מסתדרת בעולם של הגברים?

"שולפת מרפקים כשצריך. העולם שלנו לא שוויוני ואין בכוונתי לעצום עיניים בעניין. קיים מחסום בלתי נראה, ולפעמים בלתי עביר שעוצר נשים מעלייה לשלבים העליונים, וזאת ללא קשר לכישורים או הישגים. אני מקווה לראות הרבה נשים מחזיקות בתפקידים בכירים ומצליחות לממש עצמן".

-איך משלבים בין הורות לעבודה?

"כאימא וכאשת קריירה בתחום עריכת הדין אני מתמודדת מדי יום עם מבול של בקשות, דרישות וציפיות, ואיכשהו תמיד הביקוש עולה על ההיצע. אני חיה בסימולציה ללא הפסקה שמאמתת אותי מידי יום עם יכולותיי. אני עובדת ללא הפסקה, נהנית מכל רגע, אבל אין ספק שלוח הזמנים שלי קדחתני, וזה בא על חשבון המשפחה".

– מסר שאת רוצה להעביר לנשים?

"עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה. תעזו לחלום, להגשים וליהנות מהדרך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות