fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תעלומה: מי השחית את תמונתו של השוער אושרי לוי

פניו של השוער לוי הושחתו בפוסטר ענק שמוצב בחדר ה- VIP באצטדיון גרין. לוי: "אני סולח מראש למי שעשה את זה ואפילו מרחם עליו"
תמונתו של אושרי לוי אחרי שהושחתה
תמונתו של אושרי לוי אחרי שהושחתה (צילום: יצחק סולומון)

בחדר האחמ"ים של גרין, שבימי השיא שלו בתקופת ליגת העל הוגש לאורחים סושי, כבד אווז ומשקאות חריפים יוקרתיים, הוצבו פוסטרים של שחקנים מתוך משחקים, שרובם הלכו ונעלמו עם השנים וכלל לא ברור מי אחראי להיעלמותם.

תמונתו של אושרי לוי אחרי שהושחתה
תמונתו של אושרי לוי אחרי שהושחתה (צילום: יצחק סולומון)

באחת התמונות תועד השוער אושרי לוי, כשהוא בולם את חלוץ בני יהודה מלהבקיע מולו. התמונה צולמה בימי ליגת העל העליזים, כמו יתר התמונות. "זו חתיכת היסטוריה, אתה מרגיש רעד בגוף כשאתה רואה על הקיר את גיזרמו ישראלביץ, יואב זיו, זוזה דוארטה ושחקנים אחרים ששיחקו במועדון", אומר גורם בנצרת עילית.

אלא שמסתבר שלשוער אושרי לוי לא כל כך עושים כבוד בנצרת עילית, אולי בגלל הטונים הלא נעימים בהם סיים את הקריירה. כזכור, במשחקי סיום העונה בה ירדה נצרת עילית מליגת העל, המאמן מוטי איווניר ספסל אותו והעדיף את שוער המשנה רונן אזולאי. כיום, בגיל 40 פלוס, משחק לוי במכבי מעלות/ תרשיחא, עימה העפיל לרבע גמר גביע המדינה, ובמקביל הוא ממשיך לשחק כדורסל.

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, אמר בתגובה: "מה באמת, השחיתו את פניו של אושרי לוי? אפילו לא שמתי לב. אני לא חושב שמישהו במועדון עשה זאת בכוונה, אסור לשכוח שהחדר מארח מדי שבוע עשרות אנשים וכל אחד יכול לעשות זאת, אסור לשכוח שהחדר משמש גם את הפועל עפולה, כך שלבוא ולהאשים את נצרת עילית זה לא יהיה נכון".

אושרי לוי בתגובה: "אני סולח מראש למי שעשה את זה ואפילו מרחם עליו. אם לא אני והשחקנים המדהימים שהיו לנו, הוא היה זוכה לראות את ליגת העל רק דרך המסך. האנשים והעיר יקרים לליבי ותמיד יהיו".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות