fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמיד מנצרת עילית ייצג את נבחרת ישראל אליפות העולם

גיתי צ'רנין תלמיד יב' בתיכון אורט שרת בנצרת עילית, המריא לטיוואן לייצג את המדינה
נבחרת הוקי קרח של נצרת עילית (צילום: עצמי)
נבחרת הוקי קרח של נצרת עילית (צילום: עצמי)

גיתי צ'רנין תלמיד יב' בתיכון אורט שרת בנצרת עילית, המריא השבוע לטיוואן כדי לייצג את נבחרת ישראל באליפות העולם בהוקי קרח גיתי משחק בנבחרת הנוער של ישראל (עד גיל 18) בהוקי קרח והוקי רולר. בשנה שעברה עשתה הנבחרת היסטוריה, כשזכתה במקום השני באליפות אירופה. השנה נשואות העיניים למשחקי אליפות העולם שייערכו בשבוע הקרוב בטאיפיי, עיר הבירה של טיוואן. גיתאי המריא ביום שלישי שבוע יחד עם הנבחרת. אביו יורי ילווה אותו במהלך שהותו בטיוואן עד סוף החודש. "זה כבוד גדול בשבילנו לייצג את מדינת ישראל ואת העיר שלנו נצרת עילית", אמר יורי, רב נסיעתו לתחרות.

גיתי הוא גם תלמיד מצטיין בכיתת מופת בתיכון אורט שרת בנצרת עילית. הוא ניגש לבגרות מוגברת במקצועות מתמטיקה, כימיה, פיסיקה ומדעים. "לקראת משחקי אליפות העולם אני מתאמן שלוש פעמים בשבוע ובסופ"ש, האימונים דורשים השקעה גדולה אבל אני מאוד נהנה מזה. ההורים שלי תומכים בי וגם בית הספר מפרגן ובא לקראתי", הוא מספר. לצורך נסיעתו למשחקים בטיוואן, קיבל אישור מיוחד ממשרד החינוך להיעדר מבית הספר "למזלי זה נפל על חופשת הפסח כך שבסך הכל אני לא אפסיד הרבה חומר", הוא אומר. לפני משחקי גביע העולם, הנבחרת הישראלית תשהה במשך שלושה ימים במוסקבה ותקים משחק ידידות עם הנבחרת המקומית.

נבחרת הוקי קרח של נצרת עילית (צילום: עצמי)
נבחרת הוקי קרח של נצרת עילית (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות