fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוני ליקוורניק חיפש נקמה

יושב ראש הפועל נצרת עילית לא שוכח לבני יהודה שלפני כמעט עשור הורידה את קבוצתו מליגת העל
רוני ליקוורניק
רוני ליקוורניק (צילום: יצחק סולומון)

 

 

 

בעונת השחקים 2005/06 שיחקה הפועל נצרת עילית בליגת העל, לאחר עונה ראשונה מצוינת אותה סיימה במקום השני. בעונה השנייה בליגה הבכירה דברים הלכו הפוך, ונצרת עילית איבדה פער של 13 נקודות על פני הפועל כפר סבא, שהודרכה אז על ידי אלי אוחנה. למשחק הליגה האחרון הגיעה נצרת עילית במצב בו היא תלויה אך ורק בעצמה. ניצחון והיא נשארת בליגה. היריבה הייתה נוחה, בני יהודה, שאיבדה עניין בליגה. אלא שבני יהודה עשתה לנצרת עילית חיים קשים, גברה עליה 0-1 משער של אסי דומב, ושלחה אותה לליגה השנייה.כפר סבא ניצלה בהפרש שערים בלבד.

ולמה הקדמה הארוכה הזו?

כי השבוע, לפני המשחק מול מוליכת הליגה הלאומית בני יהודה, היו כאלו שנזכרו באותו משחק ודרשו נקמה. היו"ר רוני ליקוורניק, ששימש אז כדובר הקבוצה בעידן היו"ר אבשלום נוריאל, אמר: "החלום שלי היה לנצח את בני יהודה ולהחזיר להם על כך ששלחו אותנו לליגה הלאומית. זו הייתה יכולה להיות הנקמה הקטנה והמתוקה שלי. היינו קרובים מאוד, אבל כנראה משמיים רצו שלא ננצח את בני יהודה וחבל. היום אנחנו במלחמה קיומית וכל נקודה חשובה לנו, 3 נקודות היו נותנות לנו אוויר לנשימה, זה לא קרה וחבל".

יו"ר הפועל נצרת עילית, רוני ליקוורניק
רוני ליקוורניק (צילום: יצחק סולומון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות