fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קלונאס מידאוגס חתם בהפועל נצרת עילית

הקשר הליטאי סיכם בהפועל נצרת עילית ואמור לשדרג אותה משמעותית. הקבוצה תוכל להשתחרר ממנו מידית במקרה של הפרת משמעת
קלונאס (צילום: יצחק סולומון)
קלונאס (צילום: יצחק סולומון)
קלונאס  (צילום: יצחק סולומון)
קלונאס (צילום: יצחק סולומון)

הקשר/ חלוץ הליטאי קלונאס מידאוגס, סיכם בסוף השבוע את תנאיו בהפועל נצרת עילית ואמור להיות חיזוק משמעותי עבור קבוצת התחתית המקרטעת. רבים מתקשים להבין כיצד שחקן איכותי, שרק בעונה שעברה חתם בהפועל חיפה על חוזה של 130 אלף דולק לעונה נטו, מסכים להגיע לנצרת עילית תמורת 3000 דולר בלבד. ״הוא עם הגב לקיר, מבין שעשה טעויות בקריירה שלו, מבין שכרגע יש לו רק את זה והוא לא יכול להתפלסף, מבין שהוא עם הגב לקיר ולכן הסכים לשחק בליגה השנייה״, אומר גורם בהפועל חיפה, שבחודש ינואר בשנה שעברה חתכה את השחקן בשל עברות משמעת.

לדברי הגורם בהפועל חיפה, ״הוא שחקן איכותי ומוכשר, אבל הבעיה שלו היא שאין לו אשה וילדים, אין לו מחויבות ולכן הוא מרשה לעצמו לעשות שטויות. אם הייתה לו משפחה הוא היה יותר אחראי, לא עושה שטויות״. בנצרת עילית התעקשו שיגור בעיר והכניסו לחוזה שלו סעיף שיוכלו להשתחרר ממנו מידית במקרה של הפרת משמעת ללא פיצוי כספי. לשחקן אופציה להשתחרר מהחוזה בחלון העברות בחודש ינואר, תמורת פיצוי של 10 אלף דולר. אגב, השחקן לא יקבל רכב שכור.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות