fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית ריגשה חולה סרטן

הפועל נצרת עילית ארגנה טקס לכבוד שחקן קבוצת הילדים, גבריאל אברמוב, שלפני שלושה חודשים חלה במחלת הסרטן. המאמן עובד גרינפלד: ״גבריאל שייך למשפחה שלנו"
משפחת אברמוב (צילום: יצחק סולומון)

לפני המשחק נגד בני סכנין, ביום רביעי האחרון, התקיים טקס מרגש, במהלכו הוענקה תלבושת של הפועל נצרת עילית וגביע הוקרה לנער גבריאל אברמוב, בן 13 שחקן קבוצת ילדים א׳ של המועדון, שלפני כשלושה חודשים התגלה כי הוא חולה במחלת הסרטן, ומאז עובר טיפולים אינטנסיביים במטרה להחלים מהמחלה הקשה.

אברמוב, תושב נצרת עילית, משחק במועדון כבר מגיל שש. המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, הבטיח לגבריאל ולאביו כארם, ״אנחנו אתכם במאבקכם. גבריאל שייך למשפחת הפועל נצרת עילית, ואל תהססו לפנות אלינו בכל בעיה״. גם מנכ״ל המועדון, גיל ברעם, אמר דברים דומים. ״אנחנו מאחלים לגבריאל החלמה מהירה ונעמוד לצדו ולצד משפחתו״, אמר.

משפחת אברמוב (צילום: יצחק סולומון)

האב כארם, מספר כי הגיע באחד הימים בחודש אוקטובר שעבר לצפות באימון בנו. "הבן שלי היה חזק כמו סוס, פתאום לא היה לו כוח לרוץ. שאלתי אותו מה קורה והוא לא ידע להגיד. לקחתי אותו לבדיקות, בלילה הרופא התקשר ואמר שהמצב לא טוב, ושנרוץ לבית חולים רמב"ם״.

לדברי האב, "מאז חיינו השתנו. הילד עובר טיפולים, פעמיים, שלוש לפעמים כל השבוע, הכל תלוי בתוצאות הבדיקות, אנחנו מנסים לעזור לו ככל יכולתנו. אנחנו נלחמים, סומכים על אלוהים שיעזור לנו, גבריאל הוא ילד עם אופי חזק, בעזרת השם ננצח את המחלה", הוא אומר, ועובד גרינפלד חוזר אחריו ואומר: "בטוח".

"מאוד התאכזבתי כאשר גילו אצלי את המחלה, מאוד רציתי להמשיך להיות עם החברים שלי לקבוצה, אבל קרה מה שקרה", אומר גבריאל אברמוב, המשחק תחת הדרכתו של המאמן רומן זולו.

אברמוב משחק כמגן ימני או שמאלי וכן בקישור, נחשב לילד משקיע וחרוץ, אחד שאוהב להתאמן. "אני אוהב את המועדון, שמח להיות חלק ממנו, חולם להגיע בעתיד לקבוצה הבוגרת, ארחי שאחלים מהמחלה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות