fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: אפיק כהן חתם על חוזה ראשון בקריירה

השחקן הצעיר מוגדר כשחקן העתיד של המועדון. כהן: "מודה על האמון בי"
הבטחה. אפיק כהן (צילום: עצמי)
הבטחה. אפיק כהן (צילום: עצמי)

הפועל נצרת עילית מתקשה להחתים שחקנים בכירים בשל מגבלות תקציביות קשות, אבל מי שכן חתם בקבוצה השבוע הוא הצעיר (כמעט בן 19) אפיק כהן, בוגר מחלקת הנוער של המועדון, שחתם לראשונה בחייו על חוזה בקבוצה בוגרת.

אפיק כהן, שהתגורר בשנים האחרונות במגדל העמק, עבר לאחרונה עם משפחתו לעפולה, הוא שחקן מוערך מאוד ובמועדון בונים בו לטווח הארוך. המאמן עופר טלקר מחזיק ממנו מאוד ואף שילב אותו במספר משחקים במחזורי הסיום של העונה שעברה.

בשבוע הבא יתגייס אפיק כהן לשרות צבאי סדיר ובמועדון יעשו מאמצים לסייע לו לשרת באזור, כדי שהצבא לא יפגע בקריירה שלו. "הפועל נצרת עילית עוזרים מאוד בנושא, הם כתבו מכתב לצבא שהם רואים באפיק פוטנציאל גדול שיגיע רחוק, אנחנו מקווים שהמכתב יעזור לו", אומר אביו של אפיק, אלירן כהן, מלווה את הקריירה שלו ומנווט אותה.

הבטחה. אפיק כהן (צילום: עצמי)
הבטחה. אפיק כהן (צילום: עצמי)

אפיק כהן: "זו התרגשות עצומה, אני שמח לחתום במועדון מכובד כמו הפועל נצרת עילית, אני מודה למאמן עופר טלקר ולמנכ"ל גיל ברעם על האמון שנתנו בי ומקווה להחזיר להם על המגרש". במקביל ישמש אפיק כהן, כחריג גיל בקבוצת הנוער.

מנכ"ל נצרת עילית, גיל ברעם: "אפיק כהן הוא שחקן שאנחנו בונים עליו לעתיד, אני מאוד מרוצה שהוא אתנו ומאמין כי לא ירחק היום בו יהפוך לשחקן משמעותי בהרכב הראשון שלנו".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות