fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרכז הטניס בנצרת עילית: יש תקציב, אין שיפוץ

העמותה פרסמה בתקשורת מכרז לשיפוץ מגרשי הטניס הישנים והמוזנחים ברחוב תירוש מתקציב עיריית נצרת עילית, אך הכסף לא הועבר. התוצאה: השיפוצים תקועים וספק גדול אם אכן יבוצעו
מרכז הטניס (צילום: יצחק סולומון)
מרכז הטניס (צילום: יצחק סולומון)

לפני כמעט חצי שנה פרסמה עמותת מועדון הטניס הפועל תל אביב, מכרז לשיפוץ מגרשי הטניס ברחוב תירוש בנצרת עילית. מדובר בשני מגרשים ישנים ומוזנחים. העמותה שאמורה לקבל לידיה את ניהול ״האקדמיה״ בעיר, מושג לא ברור ואפילו מצחיק לדעת אנשי מקצוע, הייתה אמורה לשפץ אותם. נכון להיום, המגרשים טרם שופצו וספק גדול אם ישופצו. לטענת גורמים פוליטיים, עיריית נצרת עילית הייתה אמורה בצעד תמוה, לא מובן ולא ברור להעביר כספים להפועל תל אביב, שהייתה אמורה על פי ההסכם לשפץ את המגרשים.

מרכז הטניס (צילום: יצחק סולומון)
בושה. מרכז הטניס בנצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

היועצת המשפטית של העירייה, עו״ד אולגה גורדון והגזבר עופר לוי, הטילו וטו על המהלך. התוצאה: המגרשים עדיין מוזנחים, לא עוברים שיפוץ ואינם עומדים לרשות הציבור. בנובמבר 2014 התייחס לנושא מחזיק תיק הספורט, אלון חלפון, שאמר בין היתר: ״ארבעה מגרשים מול השוק יועברו לרשות עמותה (הפועל תל אביב) שאתה ייחתם, הסכם שני המגרשים ברחוב תירוש ישופצו על חשבון העמותה שלידיה יעברו המגרשים ושניים מבין המגרשים יופעלו על ידי אותה עמותה ויעמדו לרשות התושבים במחיר מוזל שיקבע ע״י הרשות טרם חתימת החוזה״.

מעיריית נצרת עילית נמסר בתגובה כי: "אנחנו ממתינים לקבלת הקצבות מהטוטו ואז ישופצו המגרשים, שעומדים בראש סדר העדיפויות שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות