fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: ז'אק האמן לא ישחק בנצרת עילית

בהפועל נצרת עילית מחפשים זר שלישי שיחליף את נוח סדאוי. קשיים במו"מ בין מכבי חיפה לקבוצה הגנאית מונעים הגעתו של האמן
ז'אק האמן
ז'אק האמן (צילום: יצחק סולומון)
ז'אק האמן
ז'אק האמן (צילום: יצחק סולומון)

בהפועל נצרת עילית עושים מאמצים רבים לצרף לקבוצה זר שלישי לפני נעילת חלון העברות, שיחליף את נוח סדאוי ששוחרר מהקבוצה. בנצרת עילית עדיין לא יודעים, אבל האופציה הראשונה שלהם, החלוץ הקמרוני ז'אק האמן, לא יגיע ככל הנראה לקבוצה. הסיבה: חילוקי דעות בין מכבי חיפה שאמורה לקלוט אותו ולהשאיל אותו לקבוצתו בקמרון. בחיפה נדהמו כאשר הקמרונים דרשו 200 אלף יורו תמורת כרטיס השחקן שלו, לאחר שבעבר הגיעו להסכמה עקרונית לפיה יקבלו את השחקן בחינם, והקמרונים יקבלו נתח מכובד, אם וכאשר יימכר בעתיד לקבוצה אחרת.

האמן, בן 19, הוא חלוץ שיכול לשחק על הקו וגם כמספר 9. המאמן אריק בנאדו התרשם ממנו והמליץ לראשי המועדון להחתים אותו לשלוש שנים. סוכנו משה הר אדיר, אמר ש"אם האמן יגיע לנצרת עילית, הוא ישדרג את הקבוצה, יעשה את ההבדל ואין לי ספק שהם יהיו מועמדים רציניים לעלייה".

הפיצוץ בין מכבי חיפה לקמרונים הוא מכה קשה לנצרת עילית, שכן מכבי חיפה אמורה לממן את שכרו, כך שנצרת עילית תוכל לחסוך כסף בעמדה זו.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות