fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליקוורניק: "הסחבת תהרוס את הספורט בנצרת עילית"

בהפועל נצרת עילית זועמים על העירייה שלא מעבירה הקצבות שאושרו במועצת העיר
רוני ליקוורניק
רוני ליקוורניק (צילום: יצחק סולומון)

 

לפני מספר חודשים קיצצה עיריית נצרת עילית בתקציב עמותות הספורט העירוניות, כדי לפנות מקום לעמותת הטניס, שעדיין לא עומדת בהתחייבויות שלה, אבל למרות זאת קיבלה תמיכה כספית. לעמותות הספורט הובטח כי בחודש ספטמבר יקבלו את הסכומים שקיצצו, ואפילו הבטיחו להם שיפוצו ויקבלו יותר. בסך הכל מדובר בסכום של 380 אלף שקל נכון להיום, עמותות הספורט עדיין לא קיבלו את התוספת שהובטחה להם ועברה אישור מועצת העיר.

רוני ליקוורניק
רוני ליקוורניק (צילום עצמי)

גזבר עמותת הטניס שולחן, מאיר לייזר, טוען כי קוצץ מתקציב הקבוצה כ- 70 אלף שקל. "בלי הסכום הזה אנחנו לא יכולים לתפקד. ניאלץ לשחרר שחקנים ולסגור את הקבוצה. לא יכול להיות שביום בהיר ובאופן שרירותי יקצצו כסף".

לעמותת הכדורגל מגיע סכום של 200 אלף שקל. יושב ראש המועדון וחבר המועצה רוני ליקוורניק זועם: "יש אישור מועצה, אני  לא מבין למה לא מעבירים כסף. הסחבת הזו תהרוס את הספורט בעיר כמו שהיא פוגעת בכל חלקה טובה בנצרת עילית. אני מצפה מנתנאל טויטו שיעשה סדר במערכת ויעביר את הכספים שהובטחו לנו".

מעיריית נצרת עילית נמסר בתגובה:"העירייה החליטה להגדיל השנה את תקציב התמיכות ולהקצות סכום נוסף בסך  380 אלף שקל על כספי התמיכות שהועברו לעמותות. חשוב לציין כי מהלך תקדימי זה לא התבצע באף שנה ונחשב לחריג,הן בשל הקיצוץ הכואב עליו הוחלט בזמן הכנת תקציב 2015 (טרום תקופת כהונתו של נתנאל טויטו) והן בשל  לוח הזמן הקצר סמוך לסוף שנת התקציב. ההחלטה להגדיל את התמיכה נובעת מן הרצון להגדיל את הסיוע לעמותות ומבטאת  מדיניות עירונית שרואה בפעילות העמותות חשיבות ותרומה לעיר.העירייה עומדת בהתחייבותה. הכסף יועבר לעמותות מיד לאחר סיום התהליך הנדרש  על פי נוהל תקין. תהליך זה, לבקשת ממלא מקום ראש העיר נתנאל טויטו,מתבצע במסלול מהיר וצפוי להסתיים בשבועות הקרובים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות