fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כשעפולה עשו מחטף"

מאשימים בהפועל בית שאן, שניהלו משא ומתן עם החלוץ עלי עדוי מטורען, שנעלם להם וסגר בעפולה
עלי עדוי
עלי עדוי (צילום: חגאג רחאל)

הפועל עפולה החתימה השבוע את החלוץ עלי רג'יד עדוי, ששיחק בעונה החולפת בקבוצת צעירי טורעאן מליגה ב', והצליחה להרגיז את הפועל בית שאן, שטוענת כי ניהלה משא ומתן עם השחקן. "ישבנו איתו, כשעפולה שמעו שאנחנו מדברים איתו הם עשו מחטף ומיהרו לסגור אתו", מאשימים בבית שאן.

אגב, ההצעה הכספית שקיבל עדוי, שכבש בעונה החולפת 14 שערים, מבית שאן עמדה על 5000 שקל בחודש, בעוד שבעפולה הוא ישתכר בכ- 2500 שקל בלבד. "הוא היה מוכן לרדת בדרישות כדי לשחק בליגה הלאומית", אומרים בעפולה.

עלי עדוי
עלי עדוי (צילום: חגאג רחאל)

גורם בהפועל בית שאן נשמע השבוע כועס: "חבל שזו ההתנהגות של אנשי הפועל עפולה. הם ידעו שאנחנו במשא ומתן עם השחקן ולא בחלו באמצעים. ישבנו אתו והוא נעלם, עכשיו אנחנו מבינים למה. הם עשו מחטף מכוער", מאשימים בבית שאן.

עדוי כבש צמד במשחק ההפסד של צעירי טורעאן 2-3 להפועל בית שאן, וכבר אז הרשים את הבית שאנים. אותו גורם בהפועל בית שאן, פקפק ביכולת של עדוי לשחק בליגה הלאומית. "הבן אדם לא שיחק בליגה א' משחק אחד, איך ישחק בלאומית? הוא לא בשל, לא מוכן לליגה הלאומית, עפולה עשו טעות כשרצו להחתים אותו, כאילו מדובר בכוכב גדול שישדרג להם את הקבוצה. לא אופתע אם בעוד חודשיים ישחררו אותו, חבל שבגלל שחקן מליגה ב' מקלקלים את היחסים בין שתי קבוצות שכנות".

מהפועל עפולה נמסר בתגובה: "הפועל עפולה אינה פונה או מנהלת משא ומתן עם שחקנים תחת חוזה. בפגישה בין מנכ"ל הקבוצה, תומר רחמים והשחקן עלי רג'יד עדוי, סיפר האחרון כי יש לו מספר הצעות הן בליגה א׳ והן בליגה ב׳, אך הוא אינו חתום על חוזה או סיכום בעל פה עם קבוצה כזאת או אחרת והוסיף כי הוא נחוש לשחק אך ורק בליגה הלאומית

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות