fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גיא לוזון יעקוב אחרי יבגני ברקמן ורועי שוקראני

ברקמן השתייך בעבר לנבחרת שמתכוננת למשחקי אליפות אירופה, שוקראני לא היה בסגל. בנצרת עילית משוכנעים שיש להם מקום ומפנטזים על מכירה עתידית
רועי שוקראני (צילום חג'אג' רחאל)

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל, גיא לוזון, יגיע בשבועיים הקרובים לצפות במשחקי הפועל נצרת עילית. המטרה: להתרשם ממשחקם של הבלם יבגני ברקמן והקשר רועי שוקראני, עליהם קיבל המלצות חמות. ברקמן השתייך בעבר הלא רחוק במשך תקופה קצרה לנבחרת הצעירה, שוקראני, ששייך להפועל חיפה לא היה בסגל. כל הנראה מסתמן כי לוזון יגיע למשחק הבית בשבוע הבא נגד הפועל ירושלים, לאחר שהה השבוע בצרפת.

צריך להיות בסגל. רועי שוקראני (צילום חג'אג' רחאל)

בנצרת עילית טוענים כי זה עוול שברקמן לא נכלל בסגל, במיוחד לאור העובדה שבלם הנבחרת הצעירה, סארי פלאח, שבר את רגלו. לגבי שוקראני, בנצרת עילית מאמינים כי היכולת הטובה שהוא מגלה מתחילת העונה, צריכה להעניק לו מקום בסגל.

נבחרת ישראל הצעירה תתמודד בקיץ במשחקי אליפות אירופה עד גיל 21, שיתקיימו לראשונה בישראל. למשחקים צפויים להגיע עשרות סקאוטים מהקבוצות המובילות באירופה, בתקווה למצוא כאן מציאות. הופעה טובה בנבחרת יכולה לסדר את השחקנים וגם את הקבוצות שלהם. במקרה של נצרת עילית, היא משוועת למזומנים כאוויר לנשימה. במקרה של שוקראני, הפועל חיפה והבעלים שלה, יואב כץ, הם אלה שייהנו ממעבר של השחקן לקבוצה אירופית.

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, אישר כי אכן שוחח עם גורמים בנבחרת, כפי שעשה לא פעם בעבר, ועניין אותם בנושא ברקמן ושוקראני. "הבהרתי להם כי מדובר בשני שחקנים מצויינים שאני בהחלט חושב שיש להם מקום בסגל הנבחרת הצעירה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות