fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברעם פנה לאוואט: בוא לעמוד בשער

מנכ"ל נצרת עילית מאמין ששוער מיורקה הספרדית שלעבר יזכור חסד נעורים למועדון בו החל את הקריירה שלו
דודו אוואט
דודו אוואט (צילום: עצמי)
דודו אוואט
דודו אוואט (צילום: עצמי)

הפועל נצרת עילית נמצאת בבעיה קשה בעמדת השוער, מנכ"ל המועדון, גיל ברעם, מנסה לארגן פתרון יצירתי לעמדה הבעייתית. באמצע השבוע הוא פנה ל… דודו אוואט, עד השבוע הג'נרל מנג'ר של קבוצת מיורקה הספרדית, ושוער הקבוצה עד לעונה החולפת, וביקש ממנו לחזור לפעילות במדי המועדון בו החל את הקריירה שלו ועל הדרך לנצל את הקשרים חובקי עולם שלו כי להציל את נצרת עילית מקריסה כלכלית.

ברעם סבור שגם בגיל 36 וגם לאחר חצי שנה ללא כדורגל, אוואט יכול לעמוד בהצלחה בהרכב קבוצה בליגה הלאומית בישראל. "דודו הוא לא עוד שוער, הוא אחד שעמד 11 שנים בליגה הספרדית, אחד שעשה קריירה ארוכה ומפוארת, אחד שנצרת עילית עדיין יקרה ללבו. אני מקווה שהוא יענה להצעה שלי ויחזור הביתה".

יחד עם זאת, מקורבי אוואט ידעו לספר כי השחקן אינו מתכוון לחזור להתגורר בישראל בשנים הקרובות. ברעם בונה על לחץ משפחתי על אוואט, שיסכים לחזור הביתה ולסייע להפועל נצרת עילית.

יש לציין כי לפני חודשיים, עם קבלת המינוי של ג'נרל מנג'ר במיורקה, שיגר ראש העיר נצרת עילית, אלכס גדלקין, ברכה לשוער ובקשה לזכור חסד נעורים ולהפוך את הפועל נצרת עילית לקבוצת בת של מיורקה. הצעה זו יש לציין, כלל אל נענתה על ידי אוואט

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות