fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

באחי נצרת בונים על מיליון דולר מקטאר

משלחת מנצרת יצאה השבוע לקטאר וחזרה עם הבטחה לבונוס שדמן. המתווך: ח"כ לשעבר עזמי בשארה, המתגורר בקטאר
קאטר
(צילום מאתר : פנתרמדיה)
הנהלת אחי נצרת עם ח"כ לשעבר בשארה בקטאר
הנהלת אחי נצרת עם ח"כ לשעבר בשארה בקטאר (צילום עצמי)

במכבי אחי נצרת בונים על סכום של מיליון דולר אותו הם עשויים לקבל מ… קטאר. באמצע השבוע עשו נציגי הקבוצה גיחה בת 48 שעות לקטאר, וחזרו עם הבטחה לקבל את התרומה. במהלך הפגישה נפגשו הנצרתים עם שליט קטאר, השייח' תמים בן חמד אלת'אני (33), שהבטיח להעביר להם את התרומה. נסיכות קטאר היא המדינה העשירה בעולם על פי תל"ג.

בנצרת ביקשו לשמור את דבר הביקור בסוד, אבל לא כל כך הצליחו. שלושת חברי ההנהלה שטסו הם עומר זועבי, באסל זועבי ופאיז שירקאווי, אליהם יתלווה גם סגן ראש העיר עווני בנא. אגב, מספר חברי הנהלה זעמו על כך שלא הוכנסו לרשימת היוצאים לקטאר ובין הצדדים הייתה לא מעט מתיחות, אך בסופו של דבר יושרו ההדורים.

הקשר עם הקטארים נוצר באמצעות חבר הכנסת לשעבר עזמי בשארה, שברח מהארץ ומתגורר כבר שנים רבות בקטאר. בשארה הוא אחד ממקימי תנועת בל"ד, תנועה אליה משתייך סגן ראש העיר עווני בנא. "עזמי בשארה הוא המתווך, הוא אמור לדאוג לאינטרסים של הקבוצה בקטאר, לא סתם נזרק באוויר הסכום של מיליון דולר", אמר גורם בנצרת.

אם וכאשר הסכום הזה יגיע לקופת המועדון, מבינים בנצרת שהוא יסדר את חשבון הבנק שלהם לכמה שנים טובות ויעלה אותם לדרך המלך בנושא הכלכלי.

על פי גורם בנצרת, "הם מאמינים שעם הכסף שיגייסו יוכלו לפתור את הבעיות של המועדון להרבה שנים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות