fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סטודנטים ומרצים ראש בראש נגד מכללת עמק יזרעאל

בעקבות שביתת המרצים מן החוץ הצטרפו אגודת הסטודנטים למחאה והודיעו על השבתת הלימודים עד להודעה חדשה.דוברת האגודה: "התנהלות המכללה מול הסגל הזוטר פוגעת קודם כל בסטודנטים ולכך לא נתן יד"
ההפגנה במכללת עמק יזרעאל
ההפגנה במכללת עמק יזרעאל

בעקבות שביתת המרצים מן החוץ, הכריזה אגודת הסטודנטים של "המכללה האקדמית עמק יזרעאל" על שילוב כוחות עם סגל המרצים הזוטרים אשר שובתים בעקבות חוסר הביטחון התעסוקתי ועל חוסר תנאים בסיסיים שאינם מקבלים כמו קביעות שתשפיע בעתיד עליהם בפנסיה מכיוון שהם מועסקים כל תחילת סמסטר ומפוטרים בסופו, יחד עם זאת הכריזה האגודה על סכסוך נוסף בין הסטודנטים למכללה.

כיום, כל סטודנט משלם דמי נלווים ורווחה ללא חתימת חוזה מול אגודת הסטודנטים. במצטבר מכללת עמק יזרעאל גובה מדי שנה כ-1,269,000 ₪ מכלל הסטודנטים הלומדים בקמפוס, בתירוץ של סריקת מחברות, אישור להשתמש בתחנת המידע של אתר המכללה ואף את הזכות לרכוש תו חניה. כמו כן, אגודת הסטודנטים טוענת על הורדה בכמות התרגולים ואיכות ההוראה באקדמיה ועל תשלום שירותי אבטחת המכללה שגבוהים ב-50% מכלל המוסדות האקדמאיים בארץ.

ההפגנה במכללת עמק יזרעאל
ההפגנה במכללת עמק יזרעאל

ליאון פורר, סטודנט שנה א'  אמר  "אנחנו כסטודנטים משלמים אלפי שקלים בשנה על הלימודים,  המכללה היא עסק והיא מחוייבת לספק לנו, כלקוחות את המוצר, לפי המצב הנוכחי איננו מקבלים את המוצר באיכות הגבוה ביותר כמו שנגיע לנו ולא נוותר עד להשגת המטרה".

הסטודנטים והמרצים החליטו להחריף את השביתה ולצאת בהפגנה. ביום שני ה-13.03 צעדו עשרות סטודנטים ומרצים ממשרדי האגודה המכללה עד לקיבוץ מזרע.

דוברת האגודה דפנה כהן: "מתנהל מאחוריי גבם של הסטודנטים התנהלות לא תקינה וישרה מצד המכללה, חוסר השקיפות ותחושת האי וודאות באקדמיה הובילו את האגודה צעד קדימה למען הסטודנטים ומרציה. אגודות הסטודנטים בפרפריה מקופחות בניגוד לשאר אזורי הארץ ואנחנו רוצים לשים לזה סוף"

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות