fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתנאל גולדמן מככב בסרטון תדמית לגיוס כספים לבית חב"ד בעפולה

כשהכדורגלן העפולאי המתחזק קיבל את הפנייה להשתתף בסרטון התדמית הוא לא חשב פעמיים ומיותר לציין שהוא לא קיבל כל תמורה עבור ההשתתפות בסרטון. * היעד: גיוס 300 אלף שקל
נתנאל גולדמן
נתנאל גולדמן (צילום דוברות המועדון)

כדורגלן הפועל עפולה, נתנאל גולדמן, הוא כוכב סרטון תדמית המתפרסם בימים אלו, ומטרתו היא גיוס כספים למרכז חב"ד אתחלתא בעפולה, שפועל למען תושבי עפולה והסביבה. היעד אליו שואפים להגיע במרכז אתחלתא: 300 אלף שקל, כאשר תורם אנונימי התחייב להכפיל כל תרומה שתגיע מהציבור הרחב.

נתנאל גולדמן מקדם את גיוס התרומות
נתנאל גולדמן מקדם את גיוס התרומות

הבחירה בנתנאל גולדמן הייתה קלה, שכן מדובר בדמות עפולאית מוכרת ומוערכת, כדורגלן שבשנים האחרונות הולך ומתחזק ומתקרב ליהדות. כשגולדמן, שנמצא בימים אלה בירח דבש, לאחר שנישא לפני שבועיים לבת זוגו שובל, קיבל את הפנייה להשתתף בסרטון התדמית הוא לא חשב פעמיים ומיותר לציין שהוא לא קיבל כל תמורה עבור ההשתתפות בסרטון.

חלק קטן מפעילות מרכז אתחלתא בעפולה: יולדת אחרי הלידה מקבלות ארוחות חמות ומזינות, ארוחות חמות וסיוע למאות משפחות נזקקות, אוזק קשבת בכל המתבקש, ביקורי בית לקשישים בודדים במטרה להפיג את בדידותם, סיוע למשפחות לפני חגים, אירועי יהדות, ליל סדר ציבורי וזמינות 24 שעות לכל נושא הקשור ביהדות, הם רק חלק קטן ממה שמציעים בבית חב"ד אתחלתא בעפולה.

המרכז הוקם לפני חמש שנים ומנוהל על ידי שליחי הרבי מילובביטש, הרב אמיר וניצה הלוי. מטרתו להפיץ אור ולקרב לבבות. "השאיפה היא להגדיל את המקום ולהתרחב ולהגדיל את מעגל המשתתפים", אומרים אמיר וניצה.

בהפועל עפולה לא הופתעו מצעדו של גולדמן. "הוא נשמה אמיתית, בחור שתמיד מוכן לעזור וחוץ מזה הוא חזק ביהדות, אין לנו ספק שאחרי שיפרוש מכדורגל יחזור בתשובה", אמרו בעפולה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות