fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: עו"ד דרבקין הורשע בגניבה של 5 מיליון שקלים

עו"ד דניאל דרבקין מנצרת עילית הורשע בקבלת דבר במרמה וגניבה ב-53 תיקים שונים בהם רימה את לקוחותיו. דרבקין טען בבית המשפט כי בכוונתו להחזיר את הכסף
אזיקים
(צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)
אזיקים
(צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)

בית משפט השלום בנצרת הרשיע היום (שני) את עו"ד דניאל דרבקין מנצרת עילית, בהתאם להודאתו במסגרת הסדר טיעון אליו הגיעו הצדדים, בפרשת גניבת סכומי כסף נכבדים מלקוחותיו במשך חמש שנים.  עו"ד דרבקין נעצר לפני מספר חודשים בנתב"ג לאחר ששב לארץ מחו"ל. כתב האישום שהוגש נגדו  כלל עבירות גניבה  באישום הראשון ב- 27 מקרים, במסגרתם נטל לכיסו 2.38 מיליון שקלים.

במסגרת האישום השני הורשע בעבירות גניבה ב-26 מקרים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות במסגרתם נטל לכיסו 2.55 מיליון שקלים.  הסדר הטיעון לא כלל ענישה והטיעון לעונש יהיה פתוח.

ב"כ הצדדים הבהירו לבית המשפט  כי בהתאם להסדר, בכוונת הנאשם לנסות ולהחזיר את סכומי הכסף אותם לקח מלקוחותיו, דבר שהינו גם אינטרס של המדינה בתיק זה ולפיכך בקשו כי מועד הטיעונים לעונש והכנת תסקיר שירות המבחן בעניינו יערכו בעוד כחצי שנה, על מנת שבפרק זמן זה יעסוק הנאשם בהחזרת הכסף . השופטת נענתה לבקשתו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות