fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סטודנט מנצרת הצטרף לדאע"ש

רביע שחאדה הצטרף ללוחמים בסוריה, שלח תמונות עם דגל הארגון וטיל אר-פי-ג', ובסרטי וידאו שהופצו ברשת האינטרנט שומעים אותו מביע תמיכה בארגון דאע"ש ואומר "אנו ננצח". בנצרת תוהים מה הוביל את התלמיד המצטיין לארגון הטרור?
רביע שחאדה
רביע שחאדה (צילום: עצמי)
רביע שחאדה
רביע שחאדה (צילום: עצמי)

הלם בנצרת ובמגזר הערבי כולו: סטודנט ממכללת נצרת עילית בעבר, תושב נצרת רביע שחאדה, בן 26, הצטרף לארגון הטרור דאעש. שחאדה שלח תמונות עם דגל הארגון ובידו טיל אר-פי-ג'י. בסרטי וידאו שהופצו ברשת האינטרנט שומעים את שחאדה תומך בדרכו של ארגון דאעש ואומר "אנו ננצח". יש להבהיר ולציין כי למכללת נצרת עילית אין כל קשר, הקל שבקלים, להתנהלותו של הסטודנט שפרש משורותיה לטובת ארגון הטרור הקיצוני.

שחאדה, שהתחתן לפני מספר חודשים, הוא אב לבן, למד בבית הספר אלג'ליל בנצרת, שם נחשב לתלמיד מצטיין. בנצרת הופתעו כאשר שמעו שהוא הצטרף לארגון הטרור הקיצוני, וסיפרו כי היה בחור שתמיד רצה לעזור לאחרים, והיו לו לא מעט חברים יהודים עמם היה בקשר טוב. "בני המשפחה שלו מופתעים מאוד מכל הסיפור הזה", אומרים בנצרת.

בסוריה הוא קיבל את הכינוי אבו מוסעב א ספורי, וכאשר נולד לו בנו הבכור, העניק לו את השם מוסעב, שהיה הכינוי של אביו. שחאדה למד הנדסאות מכונות ומכרוניקה במכללת, ועזב לארח ארבעה חודשים בלבד. תלמידים שלמדו אתו מספרים כי נהג להתבודד וכי "היה מוזר". לדבריהם, הוא מעולם לא דיבר על אגון הטרור דאעש ומעולם לא רמז על כוונתו לחצות את הגבול ולהצטרף לשורות הארגון.

בני משפחתו הענפה בנצרת מבקשים לשמור על דממת אלחוט, מאז הפרסום על הצטרפותו של רביע לארגון בסוריה. לדברי גורמים המכירים את המשפחה, הפרסום גרם להם לאי נוחות רבה והם היו מעדיפים שבנם היה נמנע מכל הסיפור המביך הזה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות