fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מזל טוב: נקודה ראשונה לבני נצרת

אחרי 22 הפסדים רצופים השיגה הקבוצה של היו"ר/ מאמן/ אפסנאי מחמוד אבושרה נקודה ראשונה
מחמוד אבושרה
מחמוד אבושרה (צילום: חג'ג ראחל)
מחמוד אבושרה
מחמוד אבושרה (צילום: חג'ג ראחל)

הפועל בני נצרת מליגה ג' מחוז עמקים זכתה השבוע בנקודת בכורה, לאחר 22 הפסדים רצופים, לאחר שסיימה את משחקה נגד בית"ר אל עמל בתוצאה 1-1. אגב, השער לזכות בני נצרת היה עצמי.

בשנות ה- 70 הייתה הפועל בני נצרת קבוצת הכדורגל הבכירה במגזר הערבי. היא שיחקה אז בליגה א', שהייתה הליגה השנייה בכדורגל הישראלי, אירחה את אריות הכדורגל הישראלי, שהתארחו במגרש הישן והצר ברחוב המוסכים בנצרת.

מאז חלפו מים רבים בירדן, במגזר הערבי קמו אימפריות חדשות, בעיר נצרת עלה קרנה של מכבי אחי נצרת, והפועל בני נצרת נדחקה לשוליים. הקבוצה שפעם הייתה מודל לחיקוי עבור ילדי המגזר, הפכה לברירת מחדל. היא ירדה ליגה ועדו ליגה, עד אשר מצאה עצמה בליגה ג', הליגה האחרונה בכדורגל הישראלי.

מחמוד אבושרה
מחמוד אבושרה (צילום: חג'ג ראחל)

"גם אם הייתי מפסיד עוד משחק לא היה מזיז לי", אומר באדישות האיש הכל יכול בקבוצה, שחקן העבר מחמוד אבושרה. אבושרה משמש בקבוצה כמאמן, יושב ראש, אפסנאי ובעצם הכל. אפילו את הכביסה של השחקנים הוא עושה בביתו. "אני כבר המון שנים מחזיק את הקבוצה הזו על הגב שלי. אם לא אני, הקבוצה הייתה נמחקת. העירייה חייבת לי כסף, הרבה כסף ולא מעבירים לי".

כמה חיביים לך?
"400 אלף שקל".

ולמה לא מעבירים?
"אומרים שאין לי עמותה מסודרת, אני יודע שהם כן יכולים להעביר לי כסף".

מה הלאה?
"אמשיך להחזיק את הפועל בני נצרת כל עוד אני חי. הקבוצה הזו חשובה לי, יקרה ללבי, אני מדבר עם אנשי עסקים מעילוט, אולי הם יעזרו לי להרים את הקבוצה בעונה הבאה". אגב, בליגה ג' משחקות לא פחות מארבע קבוצות מנצרת: אל עמל, אל נהדא ואיתיחאד. "יש דיבורים על איחוד, מי ידוע מה יהיה", הוא אומר. אגב, גורמים במגזר טוענים כי מדי עונה עולה האפשרות לאחד את קבוצות ליגה ג' מנצרת וכל פעם היוזמה נופלת, משום שכל קבוצה מבקשת לשמור על הציביון שלה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות