fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התחלה ברגל שמאל: שריקות בוז לטל בנין במשחק הבכורה

אחי נצרת הפסידה 0:1 להפועל פתח תקווה, ועם הירידה מכר הדשא קיבל שריקות בוז מהקהל הביתי
טל בנין (צילום: חגאג רחאל)
טל בנין (צילום: חגאג רחאל)

בשבוע שעבר הוא התקבל בכבוד מלכים בלשכת ראש העירייה נצרת, אבל שלושה ימים מאוחר יותר, למד המאמן החדש של מכבי אחי נצרת, טל בנין, את הצד האחר של אוהדי הקבוצה.

זה התחיל עם קבלת פנים חמה לפני שריקת הפתיחה במשחק נגד הפועל פתח תקווה, בשישי שעבר באצטדיון בעילוט. ככל שחלפו הדקות מבלי שהקבוצה תבקיע, גבר מפלס הלחץ ביציעים.

אם בהתחלה עוד נשמעו שריקות בוז של אוהדים בודדים, עם הירידה מכר הדשא זה כבר הפך לבוז אחד גדול, לאחר שהקבוצה הפסידה 1:0. האוהדים כעסו בעיקר על כך שבנין לא עשה חילוף במשך 87 דקות.

גורם בנצרת אמר: "אין מה לעשות, זה הקהל של הקבוצה, לטוב ולרע". אותו גורם הודה שאם לא יהיו תוצאות, הקהל לא יתחבר לטל בנין, למרות המאמצים הרבים שההנהלה עושה ולמרות הכבוד הרב שהיא רוכשת למאמן.

חמודי אלוש המוצהב, שלא שיחק נגד הפועל פתח תקווה, יחזור ביום שני (9.12, גרין, 19:00) בדרבי להרכב. מי שאמור לשחק לצדו כבלם, הוא הצעיר בר אביטן, שהצטיין בשני המשחקים האחרונים ועשוי לקבל אשראי על חשבונו של תיא באבאלולה, שירד לספסל.

בניגוד לתדמית הקשוחה של המאמן, שכלפי חוץ נראה כאדם קשוח ורציני, שחקנים בקבוצה מספרים, כי "יש לו חוש הומור, הוא מתבדח אתנו, מתלוצץ, בהחלט לא התדמית שיש לו כלפי חוץ".

על פי אותם שחקנים: "רמת האימונים שלו גבוהה, אין מה להשוות אותו לסמיר עיסא, למרות שהוא אתנו רק תקופה קצרה, ההרגשה היא שהוא התחבר אלינו ואנחנו התחברנו אליו".

הקהל צריך להתחבר אליו. טל בנין (צילום: חגאג רחאל)
הקהל צריך להתחבר אליו. טל בנין (צילום: חגאג רחאל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות