fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חמישה מתמודדים בנצרת עילית- ההערכה, יתקיים סיבוב שני

81 בעלי זכות הצבעה יקבעו מי יהיה ראש העיר הרביעי של נצרת עילית
שפושניק מצביע בקלפי
שפושניק מצביע בקלפי (צילום: עצמי)

68 הקלפיות הפזורות ברחבי בנצרת עילית נפתחו הבוקר ללא תקלה מיוחדת, ו- 40.481 בעלי זכות הבחירה יצטרכו להחליט מי יהיה ראש העיר הרביעי של נצרת עילית, אחרי מרדכי אלון ז"ל (20 שנה), מנחם אריאב (32 שנה) ושמעון גפסו (5 שנים).

חמישה מתמודדים לתפקיד: שמעון גפסו (עורי עיר), עדי ברקו (עתיד לנצרת עילית), ליה שמטוב (ישראל ביתנו), יוסי שפושניק (נצרת עילית בתנופה) וסמי כהן (העבודה), וההערכה היא כי לאור ריבוי המתמודדים, יהיה בעיר סבוב שני.

שפושניק מצביע בקלפי
שפושניק מצביע בקלפי (צילום: עצמי)

העיר סערה בימים האחרונים, בעקבות סקר שהציג גפסו, כי יש לו אחוזים גבוהים לנצח.  יתר המתמודדים טענו כי מדובר בסקר מגמתי ומטעם, וכי המרוץ צפוי להיות צמוד ועיקש.

גפסו, שמשוכנע כי ייצא בסופו של דבר צח כשלג מכתב האישום נגדו, וכי בג"צ לא ימנע ממנו בעתיד לשמש כראש עיר, מאמין כי "רק התושבים צריכים להחליט מי יהיה ראש העיר, אני סומך עליהם ומשוכנע כי הם מודעים לתרומה שלי לעיר".

המתמודד עדי ברקו יצא בקריאה לתושבים לצאת ולהצביע, "כי עתיד העיר נקבע היום". המתמודד סמי כהן ממפלגת העבודה טען שוב כי שלטים שלו נקרעו בלילה האחרון. "כולם יודעים מי אחראי, אבל את הפתק של המצביעים שלי אף אחד לא יוכל לקרוע".

המתמודדת ליה שמטוב: "היום הולכים לקלפי עם משימה חשובה, להפסיק את ההתדרדרות של נצרת עילית לתהום". המתמודד יוסי שפושניק קרא לתושבים: "בואו להצביע, כל קול חשוב ומשפיע".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות