fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התנועה לאיכות השלטון לבג"צ: "גפסו לא ראוי להיות ראש עיר"

התנועה לאיכות השלטון מבקשת שבית המשפט יסיר את מועמדותו של ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו מהמירוץ לראשות העירייה בגלל כתב האישום שהוגש נגדו. גפסו בתגובה: "זה ארגון פוליטי במסווה של טוהר המידות"
ראש עיריית נצרת עלית שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: קרן אקריש)
ראש עיריית נצרת עלית שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: קרן אקריש)

התנועה לאיכות השלטון עתרה ביום חמישי האחרון לבג"צ נגד ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו, בכדי למנוע ממנו לא להתמודד לראשות העירייה בבחירות שיתקיימו בספטמבר.  מאז הגשת כתב האישום בעבירת שוחד, התנועה לאיכות השלטון טוענת כי גפסו לא ראוי לכהן שוב כראש עירייה וכי אין לא כוונה להתפטר מתפקידו בעקבות אישום החמורים שהוגשו נגדו.  התנועה טוענת כי "מצב שבו ראש עיר בישראל חשוד בשורה ארוכה של עבירות חמורות שביסודה טבועה היעדר יושרה במובן הגס ביותר, הוא בלתי נסבל, בלתי סביר, והוא ריסוק טוטלי של אמון הציבור בבוחריו ובמוסדותיו".

גפסו הגיב בחריפות: "גם לראש עיר עומדת חזקת החפות, והניסיון להחליף ראש עיר שלא דרך הקלפי ובניגוד לעמדת הציבור, הוא הכל חוץ מאיכות השלטון. חוסר תום הלב של מגישי העתירה בולט בעיקר נוכח העבודה שכנגד מועמד אחר לראשות העיר נצרת עילית, שנאשם בדיוק באותו כתב אישום, אין להם כל דרישה לפסילת מועמדותו. התנועה לאיכות השלטון היא ארגון פוליטי במסווה של טוהר המידות".

בשבוע שעבר הוחלט כי משפטם של גפסו וחבר המועצה עדי ברקו יועבר לבית המשפט השלום בחיפה. מועד  הקראת כתב האישום נדחה ל-2 בספטמבר.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות