fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אם לא נתאחד, תוך תשעה חודשים העיר הזו תיגמר לנו"

אלכס גדלקין, סגן ראש העיר נצרת עילית, מודאג וחושש מהתחזקות הקול הערבי בנצרת עילית
בשביל מה צריך לעסוק במבנים חקלאים? אלכס גדלקין (צילום: עצמי)
בשביל מה צריך לעסוק במבנים חקלאים? אלכס גדלקין (צילום: עצמי)

אם למישהו היו ספקות, הבחירות השבוע הוכיחו כי הערבים יהיו כוח מכריע בבחירות לראשות העיר נצרת עילית, בסוף השנה. הליכוד ביתנו זכתה ב- 43 אחוזים מקולות המצביעים בנצרת עילית, לאחר שכ- 8400 תושבים הצביעו עבורם, אולם מפלגת חד"ש ביססה את מעמדה כמפלגה השנייה בנצרת עילית עם כ- 2000 קולות. בסך הכל זכו הערבים בכ- 3000 קולות בנצרת עילית.

אלכס גדלקין
זמן בחירות. אלכס גדלקין (צילום:עצמי)

אם נתוני ההצבעה ישוכפלו לבחירות לרשויות המקומיות, הרי שלערבים עשויים להיות ארבעה מנדטים במועצת העיר הבאה, כפול מהמועצה הנוכחית.
סגן ראש העיר, אלכס גדלקין, זועם. "אנשים לא מבינים שאנחנו הולכים לאבד את העיר. במקום לאכול אחד את השני, צריך לשמור על העיר", הוא אומר.

גדלקין: "כולם צריכים להתאחד במטרה לשמור על העיר, על הצביון היהודי שלה. גם אני הייתי בעבר חלק מההרס העצמי, זה גרם לאנשים לברוח מהעיר. לצערי אף אחד לא מבין מה זה כל כך הרבה קולות ערבים בעיר. כולם מדברים על פוליטיקה, אבל אף אחד לא מבין מה הבעיה האמיתית של העיר. אם לא נתאחד, תוך תשעה חודשים העיר הזו תיגמר לנו. כשראיתי את תוצאות הבחירות נהיה לי שחור בעיניים, וזה צריך להדליק נורות אדומות אצל כל מי שהעיר הזו יקרה לו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות