fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"נצרת עילית היא לא עוד עיר"

אמר ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, בפגישה עם שר האוצר משה כחלו. פלוט ביקש ממשרד האוצר טיפול ממוקד בצרכיה המיוחדים של נצרת עילית
ראש העיר רונן פלוט עם שר האוצר כחלון
ראש העיר רונן פלוט עם שר האוצר כחלון

ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, נפגש השבוע עם שר האוצר, משה כחלון, וביקש לתעדף את נצרת עילית בתקציבי האוצר ולהחריג אותה מקולות קוראים ומקריטריונים קשיחים.

ראש העיר פלוט עם שר האוצר כחלון
ראש העיר פלוט עם שר האוצר כחלון

"נצרת עילית היא לא עוד עיר. העיר הזאת הוקמה על בסיס החזון של דוד בן גוריון, והטיפול בה הוא אינטרס לאומי ראשון במעלה. אין דרך לעשות זאת אלא באופן המאפשר החרגה מקריטריונים שוויוניים. אין להשוות בין נצרת עילית לשום עיר אחרת", ציין פלוט ואמר, כי משרד האוצר בראשות השר כחלון מודע היטב לצרכים המיוחדים של העיר וקשוב לבקשותיה בתחומים שונים, ובתוכם קידום הבנייה למגורים, הרחבת היצע תעסוקה איכותית לצעירים ושיפור איכות החיים, שיהוו קטליזטור למשיכת משפחות צעירות ולחיזוק גאוות יחידה.

שר האוצר אמר כי הוא עוקב מקרוב אחרי תנופת הפיתוח שמתחוללת בעיר מאז כניסתו של ראש העיר פלוט לתפקיד, וכי הממשלה מחויבת לסייע, על מנת למצב ולחזק את מעמדה של נצרת עילית כעיר המחוז וכבירת הגליל.

"משרד האוצר בהחלט רואה עצמו שותף לרצון העז של ראש העיר פלוט להביא את נצרת עילית לתנופת צמיחה מחודשת. מדובר בעיר חשובה שנמצאת בלב הגליל, ולכולנו יש אינטרס שתשגשג ותצליח", אמר השר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות