fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: נחנך קיר הטיפוס לזכרו של דני חייט ז"ל

בטקס מרגש ורווי דמעות, נחנך היום קיר הטיפוס לזכרו של דני חייט ז"ל הכבאי הגיבור מאסון הכרמל בפארק העירוני. אימו של דני, בת שבע: "אני בטוח שדני מחייך עכשיו". ראש העיר אבי אלקבץ: "החלום התגשם, הרוח של דני חיה וקיימת".
אלקבץ ומשפחת חייט על רקע הקיר (צילום עצמי)
אלקבץ ומשפחת חייט על רקע הקיר (צילום עצמי)

חמש שנים לאחר שנסגר קיר הטיפוס לזכרו של הכבאי הגיבור מאסון הכרמל, דני חייט ז"ל, הוא נחנך מחדש ביוזמתו של ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ.

כזכור, מיד לאחר הבחירות הקודמות החליטה הנהלת העיר הקודמת לעצור את פעילות קיר הטיפוס לזכרו של חייט. אלקבץ התחייב כי מיד לאחר בחירתו לתפקיד הוא יפתח את הקיר מחדש. אמר ועשה. בטקס מרגש במעמד סגני ראש העיר חביב פרץ ושלמה מליחי, חברי מועצה, בכירי מערך הכבאות בצפון, רבים מתושבים עפולה וכמובן משפחת חייט, נפתח הקיר מחדש והוא יהיה מעתה מתוחזק כראוי לנוחות המטפסים תושבי עפולה בפארק העירוני שחוזר לחיים.

אלקבץ נאם בקול חנוק מדמעות: "כל חמש השנים האחרונות וכל המסע שעברנו בחודשים האחרונים היה שווה ולו רק בשביל הרגע המרגש הזה. משפחת חייט היקרה, אני אוהב אתכם מכל ליבי, אני גאה לפתוח את קיר הטיפוס הזה מחדש, קיר שהוא זיכרון לאדם מדהים שהותיר לנו מורשת של גבורה".

בת שבע חייט אמו של דני אמרה בטקס: "דני חלם להביא קיר טיפוס לפארק בעפולה אני בטוחה שהוא שמח כעת ויש לו את החיוך התמידי שהיה מרוח על פניו. דני אהב את עפולה ואת התושבים והם השיבו לו אהבה בחייו ובמותו. בשבוע הבא ימלאו שמונה שנים לחסרונם. אבי אלקבץ ראש העיר דאז והיום היה שם בשבילנו, לטפל בכל בעיה ובקשה בימים הקשים ובמשך שמונה שנים. אבי, נתת לנו תחושה חמה, הגשמת את חלומו מספר חודשים לאחר מותו והיום אנחנו ממלאים מחדש את צוואתו".

ניזאר פארס מפקד מחוז צפון כבאות והצלה אמר בטקס: "גבורתם של דני, אורי סמנדייב ואלעד ריבן מהווה מודל לחיקוי ומופת לכל הכבאים. קיר הטיפוס מסמל את דני ותכונותיו. הקיר, כמו דני מסמל אתגרים. גם דני היה מוכן לסכן ולהקריב ולהיות מאותר ובכך שילם בחייו. אנחנו נקיים את יום הספורט שלנו בפארק בנדיבותו של ראש העיר וחלק מהתחרות תהיה כאן בקיר הטיפוס".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות