fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוער כדורסל: הפועל עמק יזרעאל העפילה לגמר גביע המדינה

לאחר ניצחון בחצי הגמר על רעננה. המאמן מאורו ספאק: "יש פה חבורה של בני נוער וצוות מקצועי, שעובדים סביב השעון
אקשן ממשחק הניצחון. צילום: שרה גורן פרידמן
אקשן ממשחק הניצחון. צילום: שרה גורן פרידמן

מאות אוהדים מתרגשים ומתוחים, שהגיעו לצפות במשחק הגומלין בין קבוצת הנוער של עמק יזרעאל שאירחה את עירוני רעננה, באולם הספורט בנהלל, זכו לראות ניצחון מתוק.

אקשן ממשחק הניצחון. צילום: שרה גורן פרידמן
אקשן ממשחק הניצחון. צילום: שרה גורן פרידמן

הנערים מהעמק הוכיחו מהי נחישות ואת תשוקתם להגיע לגמר. ואכן,   בסיומן של 40 דקות נרשם ההישג המרשים: הפועל עמק יזרעאל 83 עירוני רעננה 59.

המאמן מאורו ספאק סיכם לאחר המשחק בהתרגשות: "יש פה חבורה של בני נוער וצוות מקצועי, שעובדים סביב השעון, כל יום, כשהתוצאה מדברת בעד עצמה. כעת מצפים לנו שבועיים גדושים ואני בטוח שנגיע מוכנים במטרה להביא את הגביע לעמק".

מנהל מחלקת הספורט במועצה האזורית עמק יזרעאל, ארז ביטמן, ציין כי השנה משחקים למעלה מ-1,100 שחקנים ושחקניות בקבוצות הליגה ובבית הספר לכדורסל. "האולמות החדשים שנחנכו בשנה האחרונה ביפעת והושעיה, עזרו מאד להעלאת כמות השחקנים בענף הכדורסל ובענפי ספורט נוספים. לראות את האולם בנהלל גדוש בתושבי העמק כשהמחבר ביניהם הוא האהבה לכדורסל ולעמק בפרט, מחמם את הלב. הקבוצה מסמלת את כל מה שאנו בעמק מחנכים אליו, וההעפלה לגמר היא הדובדבן שבקצפת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות