fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משה בן לולו דרש מהפועל בית שאן 17 אלף שקל בחודש

"חסר לנו גולר, אנחנו משחקים יוצא מהכלל אבל אין לנו יכולת סיום", אומר המאמן איתן טייב.
משה בן לולו (צילום: באדיבות אתר דאבל פס)
משה בן לולו (צילום: באדיבות אתר דאבל פס)

הפועל בית שאן מחפשת חלוץ בבהילות. "עוד שבועיים שלושה יגיע שחקן התקפה, חסר לנו גולר, אנחנו משחקים יוצא מהכלל אבל אין לנו יכולת סיום", אומר המאמן איתן טייב.

משה בן לולו (צילום: באדיבות אתר דאבל פס)
משה בן לולו (צילום: באדיבות אתר דאבל פס)

בינתיים נזרקים שמות של חלוצים, אבל הקבוצה לא מסוגלת להיענות לדרישות הכספיות שלהם. כך למשל החלוץ משה בן לולו, שעלה בעונה שערה עם הפועל חדרה, דרש 17 אלף שקל בחודש, הסכים להתפשר על 14 אלף שקל בחודש, אבל בבית שאן לא ממהרים לשלם את הסכום. "שחקנים מדברים על סכומי כסף שאנחנו לא יכולים לעמוד בהם", מודה המאמן טייב.

עוד שם שהוזכר הוא ניר עזריה מהפועל נצרת עילית, יוצא מחלקת הנוער של מכבי נתניה.

"אם דברים יתחברו נעשה עונה טובה. מנסים לצרף עוד שחקן או שניים כדי שתהיה תחרות על ההרכב", אומר טייב

על הבעיות הכספיות של המועדון אומר טייב: "אני מתעסק באימון לא בכסף, זה לא התפקיד שלי, אני רוצה ששחקנים יקבלו משכורות בזמן וזה מה שמעניין אותי".

על כך שהוא מזוהה עם ז'קי לוי והבחירות לראשות העיר יתקיימו בעוד פחות משנה אומר טייב: "הפועל בית שאן היא קונצנזוס, לא פוליטיקה, אני מאמן כדורגל והפוליטיקה היא מחוץ לתחום עבורי. אני בכלל לא חושב על זה. אני מאמן כדורגל שמתעסק רק בכדורגל. בית שאן היא עיר קטנה וקשה, אני משתדל להתעסק רק בכדורגל ולא בדברים מסביב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות