fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרוץ ראשון יתקיים לזכרו של החייל עדן אטיאס ז"ל

היוזמה הראשונית לקיים את המרוץ עלתה לפני מספר חודשים על ידי שלושה חניכים במכינת תבור, שביקשו לבטא את העשייה הערכית חברתית שלהם עם בני הנוער והתושבים באמצעות הנצחת חייל בן העיר שנרצח בפיגוע טרור.
עדן אטיאס (צילום עצמי)

מרוץ לזכרו של עדן אטיאס ז"ל, חייל טרי בצבא שנרצח על ידי מחבל במהלך נסיעת אוטובוס, יתקיים ב 31/3 בחסות ראש העיר רונן פלוט. היוזמה הראשונית לקיים את המרוץ עלתה לפני מספר חודשים על ידי שלושה חניכים במכינת תבור: עילאי חיות, עומר ברמן ודניאל חן, שביקשו לבטא את העשייה הערכית חברתית שלהם עם בני הנוער והתושבים באמצעות הנצחת חייל בן העיר שנרצח בפיגוע טרור.

עדן אטיאס (צילום עצמי)
עדן אטיאס (צילום עצמי)

זמן קצר לאחר מכן, סמוך למועד האזכרה במלאות 4 שנים לרצח, נפגש ראש העיר רונן פלוט עם האם השכולה אליה אטיאס והיא סיפרה על הרעיון להנציח את בנה במרוץ על שמו. פלוט הבטיח לסייע ולקדם את המיזם באמצעות מתן חסות של העירייה.

נקודת הזינוק תצא ממתחם הקאנטרי בשעה 8:00 בבוקר ולרשות הרצים יעמדו שלושה מסלולים, עד 6 קילומטרים. המשתתפים יקבלו חולצה וכיבוד קל בעלות 30 שקל, להוציא תלמידי בתי הספר וגני הילדים בעיר, מהם לא יגבה תשלום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות