fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מרגיש שאני מייצג את העדה האתיופית"

אלמוג שנקור הפך לשחקן הרכב בהפועל עפולה * "הצבתי לעצמי מטרות, אני מכוון גבוה, להגיע לליגת העל", הוא מאמין * "אני עובד קשה באימונים, שמח שאני מקבל הזדמנות מהמאמן ושואף להוכיח את עצמי על המגרש", הוא אומר
אלמוג שנקור בפעולה (צילום חגאג רחאל)
אלמוג שנקור בפעולה (צילום חגאג רחאל)

יושב ראש הפועל עפולה, דני אסולין, אולי להבדיל מאחרים דוגל במתן הזדמנות לשחקני הבית להוכיח את עצמם ולא מתלהב משמות מפוצצים. אחד מאלה שתפסו העונה מקום בהרכב הפועל עפולה הוא הקשר אלמוג שנקר, בן 21,  שהפך לבאנקר בהרכב של המאמן אופיר חיים.

הוא גדל בבית הספר לכדורגל של הפועל עפולה מגיל 5 ועשה דרך ארוכה מאז עד לבוגרים. למעט הפסקה בת שנתיים שיחק תמיד בעפולה. במחלקת הנוער סיפרו על בחור שהוא לא כוכב גדול, אבל שחקן שהאופי שלו יביא אותו למקומות גבוהים.

אלמוג שנקור בפעולה (צילום חגאג רחאל)
אלמוג שנקור בפעולה (צילום חגאג רחאל)

אצל בני בן זקן הוא שיחק פחות או יותר בקביעות, כשאפיר חיים הגיע הוא התייבש על הספסל במשך כחודש וחצי. "לקח לי זמן להיכנס לקצב שלו, לקח לו זמן להכיר אותי, אני שמח שהיום הוא נותן בי אמון", הוא אומר.

אלמוג שנקור: "אני מאמין בעצמי, הצבתי לעצמי מטרות, אני מכוון גבוה, להגיע לליגת העל ומאמין שאעשה זאת דרך הפועל עפולה. תמיד עבדתי קשה, רציתי להתקדם, האמנתי שאשתלב בבוגרים, גם אם בנוער לא חוררתי רשתות, הרגשתי שאני מעל לנוער, לקח לי זמן להתברג בבוגרים, אבל אני שמח על מה שהשגתי והכי כיף להיות חלק מההצלחה של הפועל עפולה".

-בגיל נערים עברת לשנתיים לעירוני נשר. למה?

"רציתי להתקדם, חשבתי אז שנשר, שנוהלה על ידי אייל ברקוביץ תהיה קידום, הוא אמר לי שדרכו אוכל להגיע לקבוצה בכירה בכדורגל הישראלי, אחרי שנתיים העדפתי לחזור להפועל עפולה ואני לא מצטער על כך", אומר שנקור.

שנקור, חייל משוחרר, שסיים את שירותו הצבאי במודיעין רק לפני חודשיים, הוא בנם של אריה, איש משטרה ושל עדנה, אם בית במרכז קליטה בבית אלפא. השניים עלו מאתיופיה, הכירו בארץ, נישאו והקימו משפחה. "אימא שלי עוזרת לבני העדה האתיופית להיקלט בארץ", הוא גאה.

אלמוג הוא הבן הבכור במשפחה, אחיו איתי משחק בקבוצת הנערים של המועדון, ויש לו עוד שתי אחיות. "באיזה מקום אני מרגיש שאני מייצג את העדה האתיופית. אם אני יכול לשמש דוגמה לצעירים מהעדה אני שמח על כך, הלוואי והיו עוד שחקנים בני העדה בקבוצה הבוגרת", הוא אומר.

בעונה שעברה הוא שיחק רק 37 דקות במשך כל העונה (נגד הפועל ירושלים בטדי). בעונה הנוכחית כבר רשם לעצמו 7 משחקי ליגה, משחק גביע אחד  ועוד 4 בגביע הטוטו. "לעומת העונה שעברה זה בהחלט הפתיע אותי, אני עובד קשה באימונים, שמח שאני מקבל הזדמנות מהמאמן ושואף להוכיח את עצמי על המגרש", הוא אומר.

-מסר לאוהדי הקבוצה?

"מקווה שהתקופה הטובה תימשך, מקווה שכבר במשחק נגד רמת השרון נפתח רצף חדש של ניצחונות, קורא להם להגיע לעודד כי הנוכחות שלהם חשובה והם חלק בהצלחה".

הסיפור המלא בשישי בידיעות הגליל ובידיעון עפולה והעמקים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות