fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מי שלא עמד בהבטחה זה עיריית בית שאן"

ההנהלה המתפטרת של הפועל בית שאן המקטעת, מחזירה מלחמה בעקבות ההתקפה עליהם וטוענת כי אי עמידה בהתחייבויות של עירית בית שאן היא שהביא לגירעון הכבד
היציעים ריקים, הרמז ברור (צילום אלטראס בית שאן)
היציעים ריקים, הרמז ברור (צילום אלטראס בית שאן)

בהנהלת הפועל בית שאן לא אהבו את התקפת עיריית בית שאן בתקשורת והקביעה לפיהם אשמים בגירעון הקבוצה שמוביל לירידתה לליגה ב', כזכור, טענו בעירייה כי "שחקנים חתמו על חוזים מופרכים, אשר אינם משקפים את יכולותיהם ואת שוויים".

היציעים ריקים, הרמז ברור (צילום אלטראס בית שאן)
היציעים ריקים, הרמז ברור (צילום אלטראס בית שאן)

בהנהלה לשעבר טוענים: "ההתנהלות נעשתה בתאום מלא עם ראש העיר רפאל בן שטרית ומחזיק תיק הספורט אליעזר כהן זדה, לפי התקציבים שהובטחו. מי שלא עמד בהבטחות זה הם". הם יצרו גירעונות והנה הם סכומים:2013- גרעון של 410 אלף ש"ח. 2014-תקצוב של 1,200,000 ש"ח אך הועברו 600,000 ש"ח והיתרה נמחקה. 2015- תקציב 900,000 ש"ח הועברו אך 750,000 ש"ח. סה"כ- 1,160,000 ש"ח החסרים בקופת העמותה, שמהווים את הרוב המכריע של הגרעון.  ובנוסף חלק מהתרומות הפכו לחלק מהתקציב ירד כהלוואה".

הפועל בית שאן, הקבוצה בעלת הקהל בגדול ביותר באזור ואחת הקבוצות בעלות ההיסטוריה הכי מפוארת, נמצאת בפני ירידה בטוחה לליגה ב'. "ירידת ליגה ועוד עם חובות כל כך כבדים תביא למחיקת המועדון", אמרו  בבית שאן. יו"ר הקבוצה לשעבר, ראובן בניסטי, הוסיף: לא מאמין שעדיין מחפשים אשמים שהאשם הבלעדי למצב הזה הוא ראש העיר שלא העביר לעולם את התקציב במלואו. הוא לא הביא שקל תרומה וכל התרומות הפכו להלוואות, אבל ככה זה שרואים את הסוף".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות