fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מותו של יוסי לוי ז"ל הכה בתדהמה את תושבי מגדל העמק

מצא את מותו בנסיבות טרגיות ביום ראשון האחרון, כאשר היה מעורב תאונה קטלנית בכביש 66, מצומת התשב״י לכיוון משמר העמק. לוי, עובד חברת מקורות, נהרג במקום.
רכבו של יוסי לוי ז"ל לאחר התאונה הקלנית
רכבו של יוסי לוי ז"ל לאחר התאונה הקלנית (צילום איחוד הצלה)

יוסי לוי, תושב עפולה ובן מגדל העמק במקור, מצא את מותו בנסיבות טרגיות ביום ראשון האחרון, כאשר היה מעורב תאונה קטלנית בכביש 66, מצומת התשב״י לכיוון משמר העמק. לוי, עובד חברת מקורות, נהרג במקום.

רכבו של יוסי לוי ז"ל לאחר התאונה הקלנית
רכבו של יוסי לוי ז"ל לאחר התאונה הקטלנית (צילום איחוד הצלה)

מתנדב זק״א צפון, ראובן קושילביץ, שהגיע למקום התאונה סיפר: ״מדובר בתאונה חזיתית בין משאית סמי טריילר לרכב מסחרי, כשהגעתי לזירה ראיתי את נהג הרכב לכוד בתוך הרכב במצב קשה כתוצאה מעוצמת ההתנגשות. לוחמי האש חילצו את הנהג הלכוד והצוות הרפואי נאלץ לאשר את מותו בעקבות הפציעות הקשות. מתנדבי זק״א צפון טיפלו בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".

מותו של יוסי לוי היכה בתדהמה את מגדל העמק, בה מתגורר אביו ואחיו, אחד מהם הוא כדורגלן העבר, שלום לוי. יוסי לוי מתגורר כבר שנים רבות בעפולה, ולו ארבעה ילדים, שני בנים ושתי בנות. מאות ליוו אותו בשני אחר הצוהריים למנוחת עולמים בבית העלמין במגדל העמק.

"יוסי היה בן למשפחה לתפארת, אדם שמח שתמיד היה עם חיוך על הפנים, תמיד נענה לעזור לזולת, זו אבדה קשה למשפחה ולעיר מגדל העמק", אמר אהרון רות, ידיד המשפחה.

גם מ"מ מנהל אגף שפ"ע, יגאל כהן, אמר דברים דומים. "שיחקתי בעבר עם יוסי בהפועל מגדל העמק. כששלום אימן את הקבוצה לפני שנתיים, יוסי נהג להגיע לכל משחק, היינו יושבים ביחד ומדברים. קשה לי לעכל שכבר לא נזכה לראות אותו".

אתמול בערב הובא לוי למנוחת עולמים בבית העלמין במגדל העמק. מאות אנשים ליוו אותו בדרכו האחרונה, כולל ראש העיר, אלי ברדה, שספד לו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות